Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PANAS! SKANDAL TERBARU AHLI DAPigs DIDEDAHKAN!!!

SEMUT HITAM
PANAS! SKANDAL TERBARU AHLI DAPigs DIDEDAHKAN!!!
Wah!!! Nampak gayanya suhu Politik di Malaysia hari ini semakin panas. Nak pulak yang ada kaitan dengan salah seorang Ahli DAPigs ni. Dengar katanya, sekarang dia dah ada skandal baru.

Dengar katanya Ahli DAPigs tu kini sedang hangat bercinta dan pada ketika ini sedang menikmati percutian bersama dengan kekasih dia di Pulau Lombok, Indonesia secara rahsia.

Mungkin inilah Islam yang nak dibawa oleh puak - puak DAPigs tu kot. Boleh pergi bercuti dengan teman lelaki tanpa ada sebarang ikatan yang sah. Maklum la, Islam Liberal kata diorang.

Tambah menarik, Ahli DAPigs tu juga sering mempamerkan tingkah laku yang tidak disenangi oleh pelbagai pihak yang hanya mempergunakan dirinya sebagai alat Politik mereka.

Hakikatnya, Ahli DAPigs tu tak sedar bahawa dia hanya sekadar menjadi 'Bimbo' dikalangan puak - puak DAPigs tu dan memaparkan imej yang benar - benar plastik dikhalayak ramai.

Ahli DAPigs itu juga katanya sering kali bertindak kasar terhadap mana - mana pihak yang membuat teguran terhadap tingkah lakunya didalam laman media sosial dengan sindiran sarkastik.

Bahkan, Ahli DAPigs itu juga didakwa suka 'Pilih Bulu' dan berkawan dengan mereka yang ada nama. Perkara itu turut tidak disenangi oleh beberapa orang aktivis dikalangan Pakatan Haramjadah tu.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila Ahli DAPigs tu menghadiri mana - mana forum dan selalu dilihat keseorangan. Berkawan pun hanya sekadar untuk mendapatkan Political Mileage.

Selain itu, Ahli DAPigs yang menjadi Ikon kepada parti Ultra Chauvanist tu baru je lepas memutus tali pertunangannya bulan lalu dan mula dilihat rapat dengan teman lelaki barunya itu.

Malah, Ahli DAPigs tu juga katanya telah ditawarkan untuk menjadi calon dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang sebagai 'habuan'. Mungkin itu je la nilai harga diri Ahli DAPigs tu agaknya sampai sanggup mengadaikan maruah demi kepentingan Politik Peribadi sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.