Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SANTAI SABTU, NURUL IZZAH JANGAN MARAH!!!

SEMUT HITAM
SANTAI SABTU, NURUL IZZAH JANGAN MARAH!!!
Kepada semua para isteri yang mithali. Hati - hati dengan kejadian ini. Harap - harap jangan la ianya sampai terjadi pada diri anda dimasa akan datang. Jadikan la ianya sebagai peringatan.

Kebiasannya, hampir setiap hari, Nurul Izzah pergi kerja dihantar oleh suami sehingga ke depan pintu pejabat. Tapi kali ini dia lupa yang dia dah lama bercerai dengan suami dia.

Jadi, hari ini dia tahan teksi kat tepi jalan depan rumah dia di Lembah Pantai. Maka berenti la seorang pakcik dengan teksi proton saga dia. Cuma pakcik tu tak perasan siapa yang dia ambik tu.

Bila dah sampai area ofis, dia keluar dari teksi dan terus cium tangan dan berlalu pergi. Tapi Si Nurul ni lupa. Pada hal yang dia cium tu tangan pakcik yang memandu teksi tu, bukan suami dia.

Kejadian tu telah membuatkan pakcik yang bawak teksi tu pun tergamam. Tapi, jangan silap pulak. Pakcik tu tergamam bukan sebab ianya kali pertama ada penumpang cium tangan dia.

Tetapi, apa yang lebih membuatkan pakcik tu lebih tergamam ialah sebab Si Nurul berlalu.... Tanpa membayar satu sen pun tambang. Dalam hati paksi tu terdetik juga, "Apa, dia ingat teksi ni bapak dia punya ke!!!"

Moralnya, jangan la kita ni mudah sangat lupa diri dengan apa yang kita buat. Takut nanti kita hanya akan memalukan diri sendiri depan orang ramai!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.