Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AHLI PARLIMEN PONDAN KANTOI "MENIPU" LAGI!!!

SEMUT HITAM
AHLI PARLIMEN PONDAN KANTOI "MENIPU" LAGI!!!
Huh! Kalau tak MENIPU memang tak sah Si Rafizi Ramli ni. Bangga sangat keluarga dia dengan perangai Haramjadah dia ni gamaknya. Hari - hari kerjanya asyik MENIPU je. Takde kerja lain.

Penat - penat orang tua hantar dia belajar sampai keluar Negara, ingatkan dapat la dia membanggakan mereka. Tapi malangnya, Si Rafizi tu balik dengan segulung Ijazah khusus untuk MENIPU orang je.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu mendakwa KONONnya dia tak mendapat sebarang jemputan untuk menghadiri forum Penerangan Perdana anjuran UMNO berkaitan dengan 1MDB di PWTC.
Kenyataan itu dibuat bagi menjawab sindiran yang dikeluarkan oleh Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan yang menggambarkan seolah - olah pemimpin Pembangkang tu takut.

Tapi lain pulak kenyataan yang dibuat oleh Si Rafizi tu minggu lepas apabila dia sendiri MENGAKUI ada terima jemputan tetapi menolak jemputan tersebut dengan pelbagai alasan.
(Malay Mail Online, 7 November 2015) – Pemimpin-pemimpin Pakatan Harapan telah menolak tawaran terbuka UMNO untuk menghadiri taklimat berkenaan isu 1MDB minggu hadapan, dengan mendakwa bahawa tempat taklimat itu diadakan tidak kondusif untuk mendapatkan jawapan berkaitan dana pelaburan.


Tidak, ia bukanlah tempat yang sesuai untuk taklimat seperti itu, di mana Arul Kanda tidak semestinya perlu menjawab semua soalan berkaitan 1MDB. Sekiranya diadakan di televisyen, beliau tiada pilihan, tetapi untuk menjawab semuanya… jadi saya tidak akan menghadirinya, tetapi tawaran saya untuk berdebat dengan beliau secara langsung masih ada,” Setiausaha Agung PKR, Rafizi Ramli memberitahu Malay Mail Online.
Nah!!! Nampak sangat yang Si Rafizi tu hanya sekadar cuba nak MENIPU rakyat dengan memberikan alasan sedemikian untuk menutup kemaluan diri dia sendiri. Pokok Pangkalnya, Si Rafizi dan juak - juak Pakatan Haprak tu TAKUT nak berdepan dengan Kebenaran!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.