Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs BACUL, TAKAT BERANI DESAK JE!!!

SEMUT HITAM
DAPigs BACUL, TAKAT BERANI DESAK JE!!!
Kenapa hanya setakat mendesak je jika benar puak - puak DAPigs tu menganggap kenyataan yang dibuat oleh Setiausaha PAS Selangor tu sebelum ini merupakan fitnah terhadap Guan Eng?

Kenapa DAPigs tidak mengambil tindakan undang - undang bagi membersihkan nama baik Si Tokong DAPigs tu dari difitnah oleh PAS? Adakah puak - puak DAPigs tu terlalu BACUL untuk ambik tindakan sedemikian?

Itu persoalan yang perlu dijelaskan oleh puak - puak DAPigs tu apabila mereka menuduh kenyataan yang dibuat oleh Setiausaha PAS Selangor sebelum ini adalah fitnah terhadap Guan Eng.

Dalam satu kenyataan yang dibuat, Penoling Bendahari DAPigs Selangor menafikan dakwaan bahawa parti itu tidak puas hati dengan tindakan PAS menaikkan elaun guru KAFA di Selangor.
"Saya menyeru agar beliau menarik balik fitnahnya terhadap Guan Eng dan memohon maaf atas tuduhannya yang tidak berasas itu.

"Ucapan Guan Eng dalam Kongres Kebangsaan Wanita DAP 2015 di Kuala Lumpur pada 15 November lalu hanya menyentuh bahawa DAP perlu terus kekal dalam kerajaan Selangor untuk memastikan Pas 'tidak buat jahat' dan 'tidak melaksanakan dasar yang tidak baik' kepada rakyat negeri itu," katanya dalam satu kenyataan akhbar.

Adun Bukit Tunku itu, menjelaskan kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang tersebut hanya memberi contoh situasi Pas di Kelantan yang terlibat dalam skandal penerokaan balak di kawasan hutan simpan kekal.

"Beliau (Guan Eng) memberi contoh di Kelantan iaitu Adun Pas Kawasan Salor, Datuk Husam Musa telah membongkarkan skandal pembalakan di kawasan hutan simpan kekal telah menyebabkan musibah banjir di negeri itu setahun yang lalu.


"Inilah perkara jahat yang disebut Guan Eng berlaku di negeri yang dikatakan sebagai kubu kuat Pas itu, sehingga parti pembangkang Umno pun tidak berdaya mendedahkan skandal yang serius ini," katanya.
Jadi, kalau betul kenyataan yang dibuat oleh Setiausaha PAS Selangor tu merupakan satu fitnah, DAPigs perlu ambik tindakan undang - undang terhadap mereka. Jangan setakat berani ambik tindakan undang - undang terhadap pihak media je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.