Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LEBIH KUAT DIA MENYALAK, LAGI BANYAK LOBANG DIKOREK!!!

SEMUT HITAM
LEBIH KUAT DIA MENYALAK, LAGI BANYAK LOBANG DIKOREK!!!
Aduhai!!! Kenapa la diorang ni kejam sangat ek? Sampai hati diorang layan Si Nurul Izzah tu sedemikian rupa? Tak kesian ke diorang tengok Si Nurul Izzah tu berterusan hidup merana?

Dah la dia ceraikan suami dia sebelum ini, bapak pulak disumbat masuk dalam penjara. Kurang kasih sayang Si Nurul Izzah tu dibuatnya. Pun diorang masih lagi nak buat dia hilang kemaluan?

Si Nurul Izzah tu mendakwa KONONnya Si Ketua Penipu tu hidup dalam keadaan yang tidak selesa di penjara dan memerlukan rawatan perubatan serta menjalani pembedahan diluar Negara.


Tapi, dakwaan itu telah dijawab oleh Timbalan Perdana Menteri apabila menjelaskan kepada pemimpin Kerajaan Britain mengenai keadaan rawatan perubatan Si Ketua Penipu tu.


Kali ini, ada sumber dari Kementerian Kesihatan pulak tampil dan memberikan gambaran bagaimana kehidupan Si Ketua Penipu tu sepanjang dia bergelar banduan di penjara Sungai Buloh.

Dari pendedahan yang dibuat, Si Ketua Penipu tu hidup dengan selesa, bukannya separuh mati duduk dalam penjara tu. Sedangkan korang kat rumah pun tak tido atas katil bernilai RM 5 RIBU!!!
PUTRAJAYA – Di satu sudut, terletak sebuah katil hospital bernilai RM5,000, dan di sudut yang lain terdapat pancuran mandi air panas dan sejuk, yang dilitupi langsir untuk memastikan privasi selain menutupi tandas duduk. Sebuah kipas dinding pula menghadap ke sebuah meja tulis.

Inilah sel Datuk Seri Anwar Ibrahim di Penjara Sungai Buloh, dan beliau tidak dikurung di dalamnya. Beliau dibenarkan bergerak bebas di koridor sepanjang 50 meter. Dan di luarnya pula, terletak kawasan yang boleh dikunjungi Anwar pada waktu petang.
Nah!!! Tidakkah pendedahan itu membuktikan bahawa tindakan Si Nurul Izzah tu cuba menjaja 'Air Mata Buaya' untuk meraih sokongan Simpati Murahan sebelum ini tidak berasas? Setakat nak main 'Politik Longkang' dan mengelirukan rakyat je kerjanya, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.