Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NURUL IZZAH ADA HATI NAK BERDEBAT???

SEMUT HITAM
NURUL IZZAH ADA HATI NAK BERDEBAT???
HAHAHA!!! Memang terasa nak berguling atas tanah je bila baca kenyataan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah ni. Loya tekak pun ada jugak bila anak kepada Si Ketua Penipu ni berbicara soal debat ni.

Maaf le. Kalau ditanya sama ada Si Nurul Izzah berani atau tidak nak berdebat mengenai isu berkaitan dengan 1MDB tu, mati hidup semula pun belum tentu dia berani nak sahut cabaran tersebut.

Perkara seperti itu memang tidak perlu untuk dipertikaikan lagi. Bahkan kemampuan Si Nurul Izzah tu sudah dapat dibuktikan sewaktu kempen Pilihan Raya Umum yang diadakan sebelum ini.

Dia bukannya berani kalau diajak berdebat secara terbuka. Sebaliknya, anak kepada Si Ketua Penipu tu lebih selesa untuk menabur fitnah!!! Itu je yang mampu dia buat pun. Jadi, tak payah la dia nak menyalak tak tentu arah dan mendesak orang supaya berdebat pulak!!!
ALOR SETAR - PKR mahu debat isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) antara Ketua Pegawai Eksekutifnya, Arul Kanda Kandasamy dan Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli diteruskan. Naib Presiden, Nurul Izzah Anwar berkata, perkara itu perlu kerana melibatkan banyak dakwaan dan persoalan terhadap rakyat. “Penerangan itu amat berbeza dengan debat kerana kita mempunyai banyak dakwaan yang wujud. Soalnya bila masa diadakan penerangan dan apa isu utama yang nak disampaikan,” katanya selepas menghadiri program Kayuhan Kesihatan Bebas Anwar di pekarangan Pejabat PKR Kedah, di sini, hari ini. Ahli Parlimen Lembah Pantai itu berkata, ia bukan soal debat atau penerangan semata-mata tetapi siasatan serius yang menghasilkan laporan interim dari Ketua Audit Negara. “Pada saya, ini bukan soal untuk menjawab kepada pembangkang tetapi rakyat kerana ia bukan dikritik oleh pembangkang sahaja termasuk media antarabangsa. “Semua rakyat tahu dan bimbang mengenai impaknya. Maka saya fikir tidak salah untuk meneruskan debat dan tetapkan tarikhnya,” katanya.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.