Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PKR 'LIWAT' PAS DEMI MENUTUP KEMALUAN DAPigs!!!

SEMUT HITAM
PKR 'LIWAT' PAS DEMI MENUTUP KEMALUAN DAPigs!!!
Heh! Tipikal sungguh tindakan yang dilakukan oleh puak - puak PKR ni. Nampak sangat yang diorang hanya sekadar mengamalkan Politik Retorik demi untuk menjaga kepentingan Politik mereka sendiri.

Dalam erti kata lain, PKR ni jenis yang 'Cakap Tak Serupa Bikin' dan takde pendirian tetap. Sekejap kata nak bekerjasama dengan PAS. Tapi kemudian, diorang jugak yang memalukan parti tu.

Semalam, Si Rafizi Ramli tu kata, PKR akan tampil menawarkan diri KONONnya dia nak menjadi 'Orang Tengah' bagi menyelesaikan perbalahan yang berpanjangan diantara PAS dan juga DAPigs.


Tapi dalam masa yang sama, PAS di Pulau Pinang telah bertindak memberikan tamparan hebat kepada puak - puak Rejim DAPigs dengan meletakkan jawatan sebagai Ahli JKKK di Negeri itu.


Namun, wakil PKR juga yang menafikan dakwaan yang dibuat oleh PAS sebelum ini dan sekali gus memalukan parti itu yang dilihat cuba nak mengelirukan rakyat dengan dakwaan yang dibuat sebelum ini.

Kata Timbalan Ketua Menteri 1, ahli - ahli PAS itu bukannya meletakkan jawatan. Sebaliknya jawatan mereka telah dilucutkan oleh Rejim pimpinan DAPigs lebih awal dari yang didakwa.
GEORGE TOWN: Ahli Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) dari kalangan anggota PAS di kawasan Parlimen Kepala Batas telah dipecat dan bukannya meletak jawatan seperti yang diumum pada Selasa. Timbalan Ketua Menteri 1 Datuk Mohd Rashid Hasnon ketika menjelaskan perkara itu, berkata pihaknya telah memecat ahli JKKK yang tidak menyokong kerajaan pakatan harapan negeri dan kekosongan kerusi itu telah digantikan.
"Kami telah membuat proses untuk memastikan JKKK bersama dengan kerajaan negeri...kami perlu memastikan kerusi ahli JKKK haruslah yang menyokong kerajaan pakatan harapan yang dapat membantu terus kerja kerajaan negeri," katanya pada sidang akhbar di sini, Rabu
Jika dilihat dari satu sudut, wakil dari PKR tu seolah - olah menuduh ahli - ahli PAS di Pulau Pinang itu hanya sekadar cuba nak MENIPU rakyat dengan mengelirukan fakta sebenar.

Maka persoalannya, bagaimana mungkin PKR mampu untuk menjadi 'Orang Tengah' jika dalam masa yang sama mereka sendiri sering kali 'Menikam Belakang' PAS berulang kali? Kot ye pun diorang suka main belakang, jangan semua orang nak diliwatnya!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.