Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RELA JADI "BOHSIA DAPigs", ADUN DIPINGGIRKAN!!!

SEMUT HITAM
RELA JADI "BOHSIA DAPigs", ADUN DIPINGGIRKAN!!!
Itulah nasib malang yang menimpa satu - satunya ADUN yang mewakili PAS di Pulau Pinang tu pada ketika ini. Dek kerana dia rela menjadi Bohsia DAPigs, maka dia dipinggirkan.

Hakikatnya, semua orang dalam PAS tu sekarang ni dah sedar dengan perangai Haramjadah puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu. Tapi, kenapa ADUN yang sorang ni masih tak sedar diri?

Adakah dia terlalu sayangkan jawatan yang telah diberikan oleh Rejim DAPigs pimpinan Si Tokong DAPigs tu sehingga dia sanggup membelakangkan keputusan yang dibuat oleh parti?

Jika sebelum ini, ADUN berkenaan memberikan alasan dia enggan melepaskan jawatan tersebut kerana memegang amanah yang telah diberikan kepadanya demi menjaga kesucian Islam.

Namun dengan perkembangan semasa sejak kebelakangan ini, Si ADUN berkenaan dilihat hanya sekadar 'BONEKA' kepada puak - puak DAPigs tu sahaja. Sampai tahap nak bersuara pun dia tak mampu.

Sebagai contoh, isu larangan penggunaan pembesar suara selain azan tidak lansung disentuh oleh Si ADUN berkenaan. Sebaliknya dia hanya mendiamkan diri bila isu itu dibangkitkan.

Maka, tak salah sekiranya kepimpinan PAS dikawasan Permatang Pauh tu sendiri memutuskan hubungan dengan Si ADUN berkenaan. Tak guna kalau setakat nak bergantung harap kepada orang yang Tak Mampu nak menjaga kepentingan Islam!!!
PERMATANG PAUH: PAS Kawasan Permatang Pauh pada Ahad mengumumkan keputusan memutus hubungan dengan Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) kawasan Permatang Pasir Datuk Mohd Salleh Man.

Yang Dipertuanya, Omar Hassan berkata PAS kawasan itu membuat keputusan tersebut pada mesyuaratnya pada Isnin lepas.

"Keputusan ini dibuat berikutan kenyataan Salleh Man dengan jelas menyatakan sokongan terhadap kerajaan Pakatan Harapan yang diterajui oleh DAP dan  bertentangan dengan pendirian PAS pusat," katanya kepada pemberita di Dewan Yusof ar-Rawa di sini Ahad.

Dalam kenyataan pada 2 November, Salleh Man mengumumkan pendirian menyokong kerajaan Pakatan Harapan Pulau Pinang yang dipimpin Ketua Menteri Lim Guan Eng.


Omar yang juga timbalan Yang Dipertua 2 PAS Pulau Pinang, berkata keputusan itu yang mendapat persetujuan PAS negeri, akan dimaklumkan kepada PAS pusat.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.