Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEJAK BILA HUSAM KONGSI BINI DENGAN DIN PUDU???

SEMUT HITAM
SEJAK BILA HUSAM KONGSI BINI DENGAN DIN PUDU???
Heh! Siapa yang terdesak sebenarnya? Si Husam tu ke atau puak - puak Pengkhianat yang dipimpin oleh Si Mat Sabu dalam usaha untuk mendapatkan sokongan dari kalangan rakyat?

Punya la diorang ni terdesak sehingga sanggup buat cerita kononnya isteri Si Husam Musa tu sebelum ini dilaporkan telah menerima kiriman mesej pesanan ringkas (SMS) berbaur ugutan.

Yang herannya, sejak bila pulak bini Si Husam Musa tu jadi bini Si Din Pudu sampai tahap dia pulak yang buat pendedahan mengenai perkara tersebut kepada pihak media sebelum ini?
PETALING JAYA: Isteri kepada bekas Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa menerima ugutan bunuh ketika ketegangan semakin memuncak melanda kepimpinan parti itu.

Timbalan Presiden Parti Amanah Negara, Salahuddin Ayub berkata, Husam memaklumkan kepada beliau bahawa isterinya, Datin Rohana Abd Rahman menerima ugutan bunuh menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS).

"Dua hari lalu, menerusi panggilan telefon, beliau maklumkan bahawa isterinya menerima mesej berbaur ugutan bunuh. Beliau (Husam) berada di balai polis untuk membuat laporan polis," kata Salahuddin.

Salahuddin bagaimanapun enggan menjelaskan lebih terperinci mengenai insiden itu dengan berkata beliau kecewa dengan apa yang menimpa isteri Husam. Malah, beliau berharap pihak polis akan menyiasat perkara itu dengan segera.
Kenapa bukan Si Husam tu sendiri yang tampil dan mendedahkan mengenai perkara itu kepada umum sedangkan sebelum ini dia banyak keluarkan kenyataan menghentam PAS dalam media?

Dan sekiranya benar Si Husam tu ada pergi ke balai Polis dan buat laporan, dah tentu pihak media akan mengerumuni Bekas Naib Presiden PAS tu untuk mendapatkan cerita yang sebenar.

Cuba korang fikirkan secara logik dengan menggunakan akal yang waras. Kejadian tu katanya berlaku DUA HARI yang lepas. Takkan pihak media lansung tak ambik tau mengenainya?

Kan nampak sangat peliknya dakwaan yang dilakukan oleh Si Din Pudu tu sehingga membuatkan ianya menjadi satu persoalan dikalangan rakyat terhadap kesahihan dakwaan tersebut. 

Dan sekiranya perkara itu tidak benar, maka ianya membuktikan yang diorang benar - benar dalam keadaan terdesak nak mendapatkan sokongan Politik dan meraih Simpati Murahan dari kalangan rakyat sampai sanggup menggadaikan keselamatan isteri sendiri!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.