Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ANWAR DIMALUKAN MELALUI 'DEKLARASI RAKYAT'!!!

SEMUT HITAM
ANWAR DIMALUKAN MELALUI 'DEKLARASI RAKYAT'!!!
Heh! Siapa sangka. Tok Guru Politik kepada Si Ketua Penipu tu juga yang kena beri tunjuk ajar bagaimana kaedahnya kalau nak buat Konsensus dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu.

Jika sebelum ini, Si Ketua Penipu tu pernah memimpin puak - puak Pakatan Haprak tu agar berpegang kepada Konsensus 'Setuju Untuk Tidak Bersetuju' bagi menghadapi Pilihan Raya Umum.

Dalam perlaksanaan konsensus itu, parti - parti yang bergabung mewujudkan Pakatan Haramjadah tu sebelum ini telah DIPAKSA mengabaikan dasar perjuangan parti masing - masing.

Yang paling malang sekali dalam perlaksanaan konsensus itu sudah pastinya PAS kerana mereka DIPAKSA tunduk kepada desakan DAPigs yang tetap tidak mahu melaksanakan Hudud.

Namun, seperti mana yang kita duga, konsensus yang diamalkan oleh Si Ketua Penipu tu akhirnya menemui ke-GAGAL-an apabila Pakatan Haprak tu berpecah selepas Pilihan Raya Umum.

Semuanya gara - gara ke-GAGAL-an Si Ketua Penipu tu menyatukan puak - puak Pakatan Haprak tu dalam memenuhi agenda DAPigs untuk merampas kuasa dan memerintah Putrajaya.

Kali ini, tanpa penyertaan Si Ketua Penipu yang sedang meringkuk didalam penjara akibat dakwaan yang pada suatu ketika dahulu pernah dibangkitkan oleh DAPigs, Tun Mahathir 'Berjaya' melaksanakan konsensus tersebut.

Alasan yang dipergunakan ialah dengan menjadi rakyat sebagai bahan pertaruhan sedangkan deklarasi yang dibuat semalam hanya sekadar mengisi agenda subversif DAPigs semata - mata.

Dari satu sudut, jika kita lihat apa yang berlaku semalam, rata - rata mereka yang hadir mempunyai agenda mereka yang tersendiri. Tetapi mereka menyembunyikan agenda tersebut.

Ada yang mempunyai agenda Chauvanist mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah Negara Republik. Ada yang mahu menjadikan seorang Peliwat sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Tak kurang juga yang mempunyai dendam peribadi terhadap Perdana Menteri. Maka sudah pasti semua itu tidak dihidangkan kepada rakyat. Sebaliknya, mereka kata mereka 'mewakili rakyat'.

Entah bila rakyat pilih diorang untuk menjadi wakil, tak pasti la pulak. Tapi apa yang jelas, tindakan DAPigs mempergunakan orang Melayu dalam deklarasi semalam untuk menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional boleh dianggap Berjaya dengan Cemerlang!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.