Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs BELUM AMPUNKAN DOSA TUN MAHATHIR!!!

SEMUT HITAM
DAPigs BELUM AMPUNKAN DOSA TUN MAHATHIR!!!
Dalam keghairahan puak - puak PakaTUN tu menyebarkan dakyah kononnya deklarasi yang ditandatangani sebelum ini dibuat untuk rakyat, namun tidak semua yang menerimanya dengan tangan terbuka.

Malah lebih mengejutkan ialah apabila ada dikalangan ahli serta pemimpin Pakatan Haprak tu sendiri tampil mempertikaikan tindakan sesetengah pemimpin mereka yang mudah dipermainkan oleh Tun.

Seorang Ahli Parlimen DAPigs mempertikaikan kerjasama yang diwujudkan sambil menyifatkan deklarasi yang ditandatangani berkenaan adalah 'dokumen yang tergesa-gesa' dan tidak jelas.

Ahli Parlimen Klang, Charles Santiago berkata deklarasi yang ditandatangani sekumpulan ahli-ahli politik dan aktivis itu sebelum ini tidak jelas menggariskan mengenai aspirasi rakyat.

Bahkan dia juga tetap melabelkan Tun Mahathir sebagai orang yang menurutnya telah "menghancurkan ekonomi negara dan mentadbir Malaysia melalui cara autokratik".
"Saya bersetuju bahawa Najib mesti berundur demi masa depan negara. Tetapi dalam usaha ini, kita tidak harus lupa bahawa Dr Mahathir adalah punca kepada masalah yang menjejaskan setiap rakyat Malaysia hari ini."Kita tidak boleh menafikan bahawa selama 22 tahun berkuasa beliau menggunakan undang-undang zalim kepada penentang dan pengkritiknya. Dr Mahathir memperkenalkan politik wang dalam Umno, mencabul badan kehakiman yang bebas dan menghalang kebebasan media," kata Santiago.
Jumaat lalu, Tun Mahathir bersama-sama dengan pemimpin pembangkang termasuk Ketua Parlimen DAPigs, Lim Kit Siang menandatangani deklarasi untuk menjatuhkan Najib selaku Perdana Menteri.

Kesimpulannya, DAPigs sehingga hari ini masih lagi belum dapat melupakan dosa yang telah dilakukan oleh Tun Mahathir sepanjang beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun.

Pokok pangkalnya, DAPigs dilihat hanya sekadar mempergunakan Tun demi mencapai hasrat dan memenuhi agenda subversif mereka yang terdesak untuk merampas kuasa pemerintahan Negara dari Barisan Nasional!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.