Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DEKLARASI BUKAN HANYA UNTUK JATUHKAN PM!!!

SEMUT HITAM
DEKLARASI BUKAN HANYA UNTUK JATUHKAN PM!!!
Hah! Apa lagi alasan yang hendak diberikan oleh puak - puak Pro PakaTUN tu bila hakikatnya deklarasi yang ditandatangani sebelum ini bukan hanya setakat nak jatuhkan Perdana Menteri?

Mungkin mereka yang Pro PakaTUN boleh kata, deklarasi itu hanya sekadar mahu mendesak Najib Razak sebagai Perdana Menteri dan bukannya nak gulingkan Barisan Nasional.

Tapi hakikatnya, itu hanya sekadar alasan mereka semata - mata kerana realitinya niat mereka yang turut serta dalam menandatangani deklarasi tersebut mahu merampas kuasa.

Perkara itu dijelaskan sendiri oleh Si Menteri Besar Selangor ni dalam satu kenyataan yang dibuat. Katanya, deklarasi itu bukan sekadar mahu Datuk Seri Najib Razak berundur dari jawatannya.
“Kita juga mesti menuntut supaya reformasi menyeluruh dijalankan dan perkara itu terdapat di dalam deklarasi, sebab itu kita setuju dan kalau setakat mahu pecat Perdana Menteri, kita tidak akan hadir pada hari tersebut," katanya.
Dari kenyataan itu membuktikan bahawa agenda sebenar puak - puak Pakatan Haprak tu jauh lebih besar dari kehendak Pro PakaTUN. Tapi mereka pandai menyembunyikannya dari rakyat.

Jadi, bagaimana mungkin mereka yang Pro PakaTUN boleh kata deklarasi itu dibuat hanya sekadar satu desakan supaya Datuk Seri Najib meletak jawatannya sebagai Perdana Menteri?

Nampak sangat alasan yang diberikan oleh puak - puak Pro PakaTUN tu terlalu dangkal untuk diterima kerana mereka hanya sekadar mahu menjustifikasikan tindakan khianat yang telah dilakukan.

Persoalannya, adakah mereka fikir rakyat Malaysia ni se-BODOH itu untuk diperdaya dan dipermain - mainkan sedangkan hakikatnya sudah ada ternyata didepan mata mereka sendiri?

Apa yang jelas, mereka yang terlibat dalam deklarasi sebelum ini, termasuk Bekas Timbalan Presiden UMNO mahu pun Bekas Menteri Besar Kedah tu boleh dianggap satu pengkhianatan.

Mereka jelas mau menggadaikan Negara yang dipimpin oleh Barisan Nasional kepada puak - puak Pakatan Haprak yang diketuai oleh DAPigs. Dalam erti kata lainnya, mereka yang telah menandatangani deklarasi itu sebelum ini telah menyerahkan Negara ni kepada DAPigs!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.