Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DEKLARASI RAKYAT DAH JADI DEKLARASI BEBASKAN PELIWAT!!!

SEMUT HITAM
DEKLARASI RAKYAT DAH JADI DEKLARASI BEBASKAN PELIWAT!!!
Hahaha!!! Memang bijak betul diorang ni mengambil kesempatan untuk menjaga kepentingan Bontot Si Ketua Penipu tu ye. Sampai tahap Tun Mahathir pun boleh kena kencing.

Yang lebih malang lagi ialah apabila ada pemimpin UMNO macam Muhyiddin Yassin serta Mukhriz yang terlibat turut ditipu hidup - hidup oleh puak - puak PKR tu secara terang - terangan.

Buat sekian kalinya kita nyatakan bahawa puak - puak Pakatan Haprak tu tak berminat lansung dengan deklarasi yang cuba dibawa oleh Tun Mahathir untuk jatuhkan Perdana Menteri.

Sebaliknya, diorang mempunyai agenda mereka yang tersendiri. Dan salah satu yang nyata ialah membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara dan mengisytiharkan dia bukan sebagai Peliwat.

Perkara tu bukannya baru bagi kita. Bahkan itulah agenda utama yang diperjuangkan oleh puak - puak PKR tu selama hari ini. Cuma, mereka yang dah kena kencing tu tak nak mengakuinya.

Diorang masih lagi cuba nak memperbodohkan diri dengan membuat dakwaan kononnya semua itu hanya alasan untuk menidakkan deklarasi yang telah mereka tandatangani sebelum ini.

Persoalannya, adakah mereka yang selama hari ini menyalak mendesak agar Perdana Menteri berundur dari jawatannya setuju untuk turut serta dalam perjuangan membebaskan Si Peliwat tu?

Kenapa mereka hanya mendiamkan diri bila perkara itu mula dibangkitkan dikalangan rakyat pada hari ini? Dimana penjelasan dari mereka yang terlibat? ATAU, adakah mereka dah hilang kemaluan apabila menyedari bahawa mereka dah kena kencing hidup - hidup!!!
KUALA LUMPUR – Pakatan Harapan kini jelas menggunakan platform ‘Deklarasi Mahathir’ untuk membawa agenda pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim dari penjara kerana kesalahan meliwat.

Agenda ini tidak terkandung dalam deklarasi asal yang ditandatangani dan diumumkan Jumaat lepas.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata agenda itu akan menjadi agenda utama dalam perhimpunan mansuh Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) dan Perhimpunan Muafakat Selamat Malaysia pada 2 April ini.


Pakatan Harapan hari ini menetapkan bahawa agenda pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi agenda utama yang akan dibawa bersama agenda reformasi yang lain,” katanya pada sidang media di Bangunan Parlimen, di sini hari ini.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.