Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JANDA GERSANG TAYANG "BELON BERGOYANG" DALAM LRT!!!

SEMUT HITAM
JANDA GERSANG TAYANG "BELON BERGOYANG" DALAM LRT!!!
Untung laa Imran Baihaqi dan lelaki yang naik LRT bersama Ahli Parlimen Pantai Dalam, Nurul Izzah. Dapat tengok ‘belon’ janda anak 3 tu bergoyang-goyang. Bukan senang nak tengok tu.

Menurut Imram Baihaqi, beliau terkejut dapat menaiki train bersama janda anak tiga yang menjadi rebutan orang ramai.

Tetapi, dalam masa sama Imran Baihaqi kurang senang bila dapat naik satu train dengan Nurul Izzah. Ia kerana cara pemakaian Nurul Izzah yang pasti menggoda semua lelaki di dalam itu.

Imran Baihaqi berkata, Nurul Izzah yang menggunakan LRT kononnya untuk menunjukkan diri tu berjiwa rakyat telah (secara tak sengajanya) menayangkan ‘belon’ kepada umum.

Tambahnya, perkara ini amat memalukan apabila perwatakan Nurul Izzah yang bertudung itu mengenakan pakaian ketat sehingga menampakkan bentuk ‘belon’ bergoyang-goyang ketika menggunakan train.
“Yup saya satu train dengan YB. Mula-mula sunyi sepi, tapi tiba-tiba ramai orang dan tiba-tiba orang berpusu-pusu, tengok-tengok YB Nurul Izzah.. hihih. Ada gak curi-curi snap tangkap gambar Nurul Izzah guna handphone sebab Nurul Izzah berdiri betul-betul depan saya.“Cuma nak bagi pandangan sikit, alang-alang ni nak bagi tahu better lepas ni kalau Nurul Izzah masuk bersama orang ramai berlainan jantina.., yang terbaik Nurul Izzah pakai jaket atau baju yang longgar. Sebab waktu ini memang saya perasan yang Nurul Izzah pakai baju ketat ikut badan dan agak Nampak seksi sikit.“Waktu Nurul Izzah pegang pemegang tu, depa lelaki macam kami agak nampak baju sendat Nurul Izzah dan terserlah benda-benda yang tak sepatutnya. Jelas nampak bentuk BUAH DADA Nurul Izzah. Bergegar, bergoyang-goyang bouncing depan mata saya waktu berasak-asak dan ketika train bergerak,” kata Imran Baihaqi. - Utaranews
Heh! Apa la yang nak diherankan sangat dengan Si Mak Janda Gersang ni. Dia bukannya jenis orang yang ada kemaluan pun. Dah tabur fitnah terhadap orang pun, dia boleh buat - buat 'Alim lagi.

Jadi, apa yang nak pelik sangat bila dia tayang 'Belon' dia dengan pakai baju sendat? Sedangkan sebelum ni dia secara tidak lansung dia mengaku mempergunakan Tun Mahathir untuk kepentingan Politik Peribadi, inikan pulak dia nak tayang 'aset' dia yang 'bergoyang - goyang'!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.