Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

[JIKA ANAK JANTAN] Khairuddin CABAR KJ Si Budak Hingusan MINTA Najib BUBAR Parlimen SEKARANG

CELAH GELEGAR - Mencari Kebenaran Yang Sebenar
[JIKA ANAK JANTAN] Khairuddin CABAR KJ Si Budak Hingusan MINTA Najib BUBAR Parlimen SEKARANG

SAYA CABAR BUDAK HINGUSAN KHAIRY JAMALUDDIN NASIHAT NAJIB TUN RAZAK UNTUK BUBAR PARLIMEN SEGERA!!

Budak hingusan khairy jamaluddin boleh nasihat najib tun razak untuk bubar parlimen secara segera!! Berani ke??!!
Khairy jamaluddin tolong jangan cakap banyak!! Jangan jadi pot tin kosong!! Bunyi saja bising tapi hakikatnya apa pun tak ada!!

Budak hingusan ni pun sedar negara kita sedang hadapi krisis keyakinan yang paling teruk dalam sejarah politik dewasa ini!!

Cara dan kaedah yang terbaik ialah untuk bubarkan parlimen biarkan kuasa rakyat yang menentukan siapa yang bakal dipilih memerintah selepas ini!!

Pemimpin-pemimpin kaki bodek minda lemah otak udang umno pun sekarang tak habis-habis kata kononnya daya-usaha murni rakyat untuk tandatangan deklarasi mendesak najib tun razak berundur tidak mengikut perlembagaan!!

Jalan penyelesaian yang terbaik ialah bubarkan saja parlimen agar PRU 14 menentukan siapa yang paling layak mentadbir negara selepas ini!! Buatlah ikut perlembagaan kalau mereka berani!!

Kalangan otak udang ini semua sebenarnya tak boleh pakai!! Cakap tak serupa bikin!! Mereka hanya pandai mengampu pemimpin korup saja!! Tak abis-abis nak buat retorik politik!!

Saya mohon budak hingusan khairy jamaluddin jadi orang perantaraan untuk memaklumkan kepada najib tun razak mengenai cadangan ini dan marilah kita semua bertanding secara 'gentleman' kearah menentukan saf kepimpinan baru negara!!

Boleh ke khairy jamaluddin?! Berani ke maklum pada najib tun razak untuk bubarkan parlimen secara segera?! Kalau tak berani tolong duduk diam-diam ya kj!! Jangan lagi cakap kosong!!

Khairuddin Abu HassanBekas Naib Ketua UMNO Bahagian Batu Kawan 

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.