Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MELAYU SAMA MELAYU GADUH, DAPigs JUGAK YANG UNTUNG!!!

SEMUT HITAM
MELAYU SAMA MELAYU GADUH, DAPigs JUGAK YANG UNTUNG!!!
Hebat orang Melayu ni berpolitik. Memang menguntungkan betul. Tapi, untung bagi diri sendiri je la kot. Yang paling untung sekali DAPigs. Dah la diorang dapat 1.2 billion Dana dari Israel.

Sekarang diorang dihadiahkan pulak dengan pergolakan peribadi individu - individu tertentu yang mempergunakan alasan nak menegakkan kebenaran untuk menjatuhkan Perdana Menteri.

Untung jadi DAPigs ni. Tak payah susah - susah diorang nak memporak-perandakan orang Melayu. Cukup sekadar diorang hasut seorang Melayu je untuk buat huru hara di Malaysia ni.

Kalau sebelum ini puak - puak DAPigs tu mengharapkan Si Ketua Penipu tu untuk memecah-belahkan orang Melayu. Tapi ternyata, hasrat itu tidak tercapai. Orang Melayu pun tak peduli dengan Si Ketua Penipu tu.
Maka kali ini, DAPigs boleh menganggap diri diorang seolah - olah mendapat durian runtuh yang membuatkan diorang rasa yakin serta konfiden untuk menguasai pemerintahan Putrajaya.

Dan sebab itulah kita lihat hari ini puak - puak DAPigs tu mempergunakan habis mungkin peluang yang diperolehi hari ini dengan menyokong individu tertentu bagi memenuhi kepentingan mereka.

Tapi malangnya, individu Melayu itu sendiri tak sedar yang dia sedang dipergunakan oleh DAPigs untuk meraih keuntungan Politik biarpun dia kata dia berjuang bukan untuk parti Chauvanist tu.

Apa yang pasti, puak - puak DAPigs tu hanya setakat nak merampas kuasa je. Diorang bukan peduli dengan cara macam mana diorang kecapi kehendak dan kemahuan Politik Chauvanist diorang tu. Maka sebab itulah diorang sanggup mempergunakan orang lain!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.