Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NURUL IZZAH TERKEJUT, TUN SEDIA MASUK PENJARA!!!

SEMUT HITAM
NURUL IZZAH TERKEJUT, TUN SEDIA MASUK PENJARA!!!
Heh! Kalau cerita pada orang lain pun, sudah pasti diorang akan terkejut dengan kenyataan yang dibuat. Sudah pasti mereka yang Totok PKR tidak akan melupakan tindakan Tun Mahathir.

Hari ini, anak sulong kepada Si Ketua Penipu tu memberikan reaksi terkejut dengan kenyataan Tun Mahathir yang sudi duduk dalam penjara bersebelahan dengan Si Ketua Penipu tu.

Menggulas lanjut, Nurul Izzah yang juga merupakan Ahli Parlimen Lembah Pantai itu berkata, secara peribadi dia melihat isu Anwar-Mahathir bukanlah melibatkan isu dendam.
"Pada saya mungkin faktor utama memberi kejutan adalah kenyataan Tun Dr Mahathir bahawa beliau bersedia untuk berkongsi sel yang sama dengan Datuk Seri Anwar maka sebaiknya kita nantikan dalam sidang akhbar Mahathir esok secara rasmi apa yang sedang dicadang atau ditawar."Kerana  pada saya sendiri premis utama atau prasyarat utama dalam menjalankan kerjasama adalah komitmen dan keikhlasan terhadap melaksanakan reformasi,"katanya pada sidang medianya di Ibu Pejabat PKR hari ini.Sebagai rekod, Si Ketua Penipu tu telah dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri, digugurkan dari menjadi Timbalan Presiden UMNO akibat hasutan yang dibuat oleh DAPigs.

Dek kerana termakan dengan hasil hasutan puak - puak DAPigs itu yang membuatkan Tun Mahathir mengambil tindakan sedemikian sehingga menyebabkan berlakunya rusuhan tahun 1998.

Pemecatan Si Ketua Penipu pada tahun itu juga turut menyebabkan Si Ketua Penipu tu sehingga hari ini dikenali sebagai 'Kaki Peliwat' dan pengamal 'Seks Luar Tabiie' oleh rakyat.

Dan pada ketika itu juga, penyokong - penyokong Si Ketua Penipu tu termasuk Nurul Izzah melabelkan Tun Mahathir dengan pelbagai gelaran seperti 'Maha-Firaun' dan juga 'Maha-Zalim'.

Maka sudah pasti ramai yang terkejut dengan kenyataan Tun Mahathir apabila dia sudi nak duduk disebelah penjara orang yang pernah dipecat dan dimalukan secara terbuka sebelum ini.

Tapi, pendirian Si Nurul Izzah yang menganggap isu berkaitan Anwar-Mahathir tu sebagai bukan satu dendam tidak menghairankan kita. Sebab sebelum ni pun, PKR pernah buat benda yang sama.

Sedangkan DAPigs yang mula - mula mendakwa Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat pun boleh diterima, Mat Sabu yang bagi gelaran 'Kaki Pungkoq' dan 'Al-Juburi' pun PKR boleh buat kawan, apa lagi yang nak diherankan? Kalau dah dasar 'Pelacur Politik' tu, tak payah la kita nak pelik sangat!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.