Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PAS PELIK PKR SUKA IKUT "JALAN BELAKANG"!!!

SEMUT HITAM
PAS PELIK PKR SUKA IKUT "JALAN BELAKANG"!!!
Heh! Kalau dilihat secara kasarnya, sudah pasti mana - mana orang yang waras pun akan rasa pelik dengan agenda perjuangan Parti Kencing Rakyat yang dipelopori oleh Si Ketua Penipu tu.

Tapi bila difikirkan balik semula, kita tak heran la kenapa puak - puak PKR ni lebih suka ikut jalan belakang untuk memenuhi kehendak dan kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Sebab Si Ketua Penipu tu pun suka main ikut 'belakang' juga. Maka sebab itu perjuangan parti itu juga suka mengambil pendekatan serta pendirian yang sama dalam amalan Politik mereka.

Bukan kali pertama kita tengok PKR nak cuba merampas kuasa melalui pintu belakang. Kali pertama dulu, PKR cuba buat melalui agenda 16 September dengan membeli Ahli Parlimen Barisan Nasional.

Kali kedua, PKR ambik tindakan dengan perlaksanaan agenda Langkah Kajang sebagai salah satu usaha untuk merampas kedudukan Menteri Besar dari Khalid Ibrahim di Selangor.

Tapi yang IRONIKnya, selama hari ini PKR jugak yang dok sering melaung - laungkan dasar perjuangan berlandaskan demokrasi berperlembagaan yang menjadi amalan di Negara ni.

Jadi memang nampak sangat la laungan puak - puak PKR tu hanya sekadar RETORIK semata - mata. Bukannya diorang benar - benar ikhlas nak menghormati dasar demokrasi Negara.

Dan sebab itulah juga puak - puak PKR tu meroyan bila setiap PAS tampil membantah tindakan mereka yang tidak demokratik. Bermula dari agenda 16 September sehingga ke hari ini.

Maka kali ini juga tidak terkecuali. PKR dilihat seolah - olah hilang akal apabila Presiden PAS menyatakan pendirian bahawa mereka enggan terlibat menggulingkan Perdana Menteri.
Pokok pangkalnya, PKR bukan la sebuah parti yang benar - benar mahu memperjuangkan dasar demokrasi. Sebaliknya, diorang sekadar nak menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri sehingga sanggup menjadi golongan MUNAFIK dalam Politik!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.