Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAFIZI COP SENDIRI "SIJIL KEBODOHAN" DIA!!!

SEMUT HITAM
RAFIZI COP SENDIRI "SIJIL KEBODOHAN" DIA!!!
Hehehe!!! Memang betul la kata orang. Setinggi mana pun kita belajar, belum tentu lagi ianya dapat diterjemahkan secara terang - terangan dalam kehidupan seharian seorang manusia tu.

Sebagai contoh yang paling mudah, kita rujuk pada Si Rafizi ni. Memang kita akui yang dia belajar tinggi. Tapi gaya tindakan yang dibuat tidak melambangkan ketinggian ilmu yang dimiliki.

Mana tidaknya. Kalau kita tengok alasan yang cuba diberikan oleh Si Rafizi ni pun kita sendiri boleh agak setara mana mentaliti budak yang dianggap 'Bijak' dikalangan puak - puak PKR ni.

Dalam kenyataan semalam, Si Rafizi tu kata, ketidak-hadiran Wan Azizah dalam sesi deklarasi rakyat yang dibuat adalah bagi mengelakkan spekulasi dikalangan rakyat pada ketika ini.

Si Rafizi tu memberikan alasan kononnya Wan Azizah tidak turut serta menanda-tangani deklarasi itu kerana tidak mahu 'Kuda Tunggangan'.
“Ia juga bagi memastikan tiada perkara yang berlaku di luar kawalan dan sebagai ingatan bahawa pemimpin-pemimpin Pakatan tidak boleh digunakan sebagai ‘kuda tunggangan’,” katanya.
Soalnya, 'Kuda Tunggangan' siapa? Adakah Si Rafizi tu nak kata, Wan Azizah cuba mengelak untuk menjadi 'Kuda Tunggangan' kepada Tun Mahathir?

Kan nampak sangat alasan yang diberikan oleh Si Rafizi tu hanya sekadar bertaraf Longkang semata - mata? Adakah Si Rafizi anggap Wan Azizah tu saja yang mewakili Pakatan Haprak tu?

Bagaimana pulak dengan Lim Kit Siang, Mat Sabu, Azmin dan diri dia sendiri serta pemimpin - pemimpin lain dalam Pakatan Haprak tu? Adakah mereka terkecuali dari menjadi kuda tunggangan?

ATAU, adakah kenyataan yang dibuat oleh Si Rafizi tu hanya sekadar satu lagi "GURAUAN" semata - mata seperti mana yang pernah dia buat terhadap Perdana Menteri sebelum ini?

Hakikatnya, mungkin Si Rafizi tu TAKUT nak nyatakan perkara sebenar. Dengar kata, Wan Azizah tak datang sebab dia masih lagi "TERLUKA" dengan tindakan yang pernah dilakukan oleh Tun terhadap Si Ketua Penipu tu. Mana mungkin dia akan menyokong orang yang mula - mula tuduh suami dia MELIWAT!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.