Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tan Sri Muhyiddin: "Saya kekal Umno, Umno tak salah", "Saya akan Hadir Himpunan Anti-Najib"

CELAH GELEGAR - Mencari Kebenaran Yang Sebenar
Tan Sri Muhyiddin: "Saya kekal Umno, Umno tak salah", "Saya akan Hadir Himpunan Anti-Najib"

Timbalan presiden Umno yang digantung tugas Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata beliau akan terus kekal dalam parti itu.
Berbeza dengan Tun Mahathir Mohamad yang keluar parti, Muhyddin masih berpendapat “parti ini baik dan boleh terus perjuangan”.
“Umno tidak bersalah dalam soal ini. Saya minta pandangan ramai pimpinan dan rakyat biasa, keluarga, isteri saya, mereka berpendapat sewajar saya kekal dalam Umno.
“Dan (parti) ini jadi sebahagian daripada darah daging saya.
“Atas dasar prinsip nak bela rakyat dan tegak kebenaran maka ramai sokong saya,” katanya.
'Saya akan hadir himpunan anti-Najib'
Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini mengesahkan akan hadir dalam himpunan protes terhadap pentadbiran Datuk Seri Najib Razak pada hujung bulan ini.
“Adakah saya akan sertai 327 untuk menyertai bantahan?
“Kita sehaluan, saya akan hadir (himpunan) 27 Mac,” katanya.
Beliau berkata akan bekerjasama dengan pihak yang mempunyai tujuan sama tidak kira siapa.
Himpunan tertutup itu dianjurkan oleh bekas menteri Umno Datuk Zaid Ibrahim. Beliau bagaimanapun belum mendedahkan butiran lanjutnya setakat ini.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.