Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WAN AZIZAH ANGGAP MAHATHIR LEMBIK!!!

SEMUT HITAM
WAN AZIZAH ANGGAP MAHATHIR LEMBIK!!!
Heh! Nampak gayanya keadaan sekarang dah terbalik. Budaya 'Putar Belit' kenyataan ni memang biasa dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu. Nak pulak bagi pemimpin PKR.

Jika sebelum ini, pentaksub PakaTUN menganggap Tun Dr Mahathir sebagai 'Pemimpin Utama' dalam deklarasi yang ditandatangani bersama dengan puak - puak DAPigs tu baru - baru ni.

Tapi ternyata, bagi pihak Pakatan Haprak yang diketuai oleh DAPigs tu sedikit pun tidak mengiktiraf kedudukan Tun Mahathir sebagai 'Ketua'. Sebaliknya mereka anggap Tun sebagai 'Pencacai'.

Bagi Presiden PKR yang juga merupakan Ketua Pembangkang didalam Parlimen, perkara itu cukup jelas. Dan dia sendiri menyatakan bahawa Tun "Tak Kuat" dan memerlukan bantuan mereka.
"Tidak...tidak...itu tidak betul, Dr. Mahathir tidak kuat, dia yang memerlukan bantuan daripada kami (pembangkang)," katanya.
Dalam masa yang sama, Presiden PKR tu juga turut menyatakan bahawa dia masih lagi belum mengampunkan dosa yang telah dilakukan oleh Tun terhadap Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Kata Si Wan Azizah, melupakan tindakan yang telah dilakukan oleh Tun terhadap Si Ketua Penipu tu pada tahun 1998 adalah sesuatu yang tidak boleh dimaafkan dan ianya dua perkara berbeza.

Malah Si Wan Azizah turut menegaskan bahawa deklarasi yang ditandatangani oleh Tun serta beberapa orang pemimpin UMNO sebelum ini juga perlu membebaskan Si Ketua Penipu tu dari penjara.
"Ia tidak kira sama ada dia (Mahathir) setuju atau tidak, ia tentang reformasi kami, dia (Anwar) adalah mangsa pertahanan penjara. Sekiranya kita membebaskan dia (Anwar), itu adalah reformasi yang terbesar yang kita berhutang kepada negara," katanya lagi.
Dalam erti kata lainnya, hidup - hidup je Tun dan pemimpin - pemimpin UMNO yang menandatangani deklarasi tu sebelum ini kena kencing dengan puak - puak Pakatan Haprak tu. Hakikatnya, diorang terjebak dalam agenda nak membebaskan Si Ketua Penipu tu!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.