Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DEMI NAK MENGAMPU, PKR LACURKAN DIRI SENDIRI!!!

SEMUT HITAM
DEMI NAK MENGAMPU, PKR LACURKAN DIRI SENDIRI!!!
Hahaha!!! Sekali baca pun kita dah boleh nampak agenda yang cuba dilakukan oleh puak - puak PKR ni. Semuanya sebab kerana mereka TERLALU TERDESAK sampai sanggup jadi pengampu.

Tambah pulak, kita dapat lihat sejak kebelakangan ini puak - puak PKR tu memang tengah mengatur strategi untuk melepaskan diri mereka sendiri. Hasrat diorang ialah untuk 'Makan Keliling'.

Dan sebab itulah kita lihat kenapa puak - puak PKR tu sanggup tunduk jadi Macai kepada DAPigs serta mengumumkan pembentukan Pakatan Haprak Baru tu secara tergesa - gesa minggu lepas.

Tapi, dalam masa yang sama, puak - puak PKR tu masih lagi berharap agar PAS mengubah pendirian mereka dan menyertai Pakatan Haprak Baru tu demi survival Politik mereka sendiri.

PKR tahu, tanpa sokongan dari PAS, maka parti tu hanya akan menjadi seperti 'Kerakap Di Atas Batu'. Jadi, terpaksa la mereka lakukan apa sahaja demi untuk mengekalkan kedudukan.

Termasuk la menyatakan kesediaan mereka untuk menyertai Himpunan Fastaqim (H60K) atau Himpunan Baju Hijau yang bakal diadakan pada hujung bulan ini nanti.

Walhal semua orang tau, Himpunan Baju Hijau yang bakal diadakan itu adalah sebagai tanda sokongan ahli kepada kepimpinan PAS yang telah dipilih sewaktu Muktamar yang lalu.

Malah, agenda himpunan itu juga turut diadakan sebagai tanda istiqomah dan 'Taat Setia' ahli - ahli PAS diperingkat akar umbi terhadap kepimpinan Hadi Awang selaku Presiden parti itu.

Jadi, adakah PKR juga bersedia untuk menyatakan 'Taat Setia' mereka kepada Si Hadi Awang tu? Adakah mereka harap PAS akan lupa penghinaan yang telah dilakukan terhadap Presiden parti?

PKR jangan ingat PAS akan lupa bahawa parti itu pernah menghina Hadi Awang apabila 'MENGHALALKAN' tindakan ahli mereka memfailkan saman fitnah terhadap Presiden parti tu sebelum ini.

Bahkan sebelum ini juga, ada dikalangan pemimpin - pemimpin PKR sendiri yang turut membuat tuduhan dan mempertikaikan keputusan pemilihan PAS yang didakwa berat sebelah.

Pokok pangkalnya, tindakan puak - puak PKR tu menyatakan sokongan dan kesediaan mereka untuk menyertai Himpunan Baju Hijau tu hanya sekadar 'RETORIK' semata - mata dan pada masa yang sama, ianya membuktikan bahawa parti itu dalam keadaan terdesak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.