Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

GILIRAN WAN AZIZAH KANTOI MENIPU!!!

SEMUT HITAM
GILIRAN WAN AZIZAH KANTOI MENIPU!!!
Selama hari ini, kita dah terlalu masak dengan perangai Haramjadah Parti Keluarga Rosak ni yang memang suka berbohong. Terutama sekali suami dia yang diberikan nama jolokan sebagai Si Ketua Penipu tu.

Anak perempuan dia, Si Nurul Izzah tu pun dah pernah membuat pengakuan secara terbuka bahawa dia telah menabur fitnah terhadap Bekas Calon BN Lembah Pantai, sehari sebelum PRU ke-13.

Kali ini, tiba giliran Si Wan Azizah tu pulak bakal berhadapan dengan tindakan undang - undang apabila didakwa MENIPU rakyat oleh Parti Sosialis Malaysia berkaitan dengan Pakatan Haprak tu.

Dalam satu kenyataan sebelum ini, PSM mendesak agar Si Wan Azizah membuat penjelasan dan meminta maaf atas apa yang disampaikan mengenai ketidak-hadiran PSM dalam rundingan meja bulat Selasa lalu. 

Kata Bekas Setiausaha Agung PSM, perkara itu perlu dilakukan kerana dua ahli Parlimen Pakatan Haprak tu sebelum ini hanya menunding jari kepada Wan Azizah sebagai orang yang bertanggungjawab.

Menurutnya, PSM akan menghantar surat kepada Wan Azizah dan berharap penjelasan mengenai apa yang telah dinyatakan dalam rundingan tersebut terhadap parti itu dibuat secara terbuka.

Setidak - tidaknya, Si Wan Azizah tu didesak supaya meminta maaf kerana telah membuat dakwaan yang bukan - bukan secara terbuka serta memalukan imej parti tersebut sebelum ini.
“Sekiranya tiada penjelasan atau permohonan maaf dilakukan maka PSM mempunyai ‘option’ untuk membawa perkara ini ke mahkamah dan kami sedang menelitinya tetapi belum membuat sebarang keputusan lagi,” katanya lagi.
Tindakan tersebut dibuat bagi mengulas kenyataan yang dikeluarkan oleh Khalid dan Kian Ming yang mengatakan bahawa mereka hanya mengulangi apa yang dikatakan oleh Wan Azizah kepada pihak media.

Kata mereka, Wan Azizah telah memberitahu media bahawa PSM tidak dijemput, kerana tidak bersetuju dengan Dasar Perjanjian Bersama, terutama perkara yang melibatkan Artikel 153.

Namun begitu, PSM menafikan PEMBOHONGAN Si Wan Azizah tu sambil menegaskan bahawa parti berkenaan menerima dan menyokong sepenuhnya Manifesto PR, termasuk Artikel 153.

Dalam erti kata lainnya, kenyataan media yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu adalah satu PEMBOHONGAN yang hanya mengelirukan orang lain. Bayangkan la. Kalau sesama sendiri pun dia sanggup buat macam tu, apa tah lagi dengan kita yang takde kaitan ni!!! Lagi senang la dia nak kencing!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.