Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ISU KHUTBAH: 'AZAN DAN IQAMAH' JE YANG DIBENARKAN!!!

SEMUT HITAM
ISU KHUTBAH: 'AZAN DAN IQAMAH' JE YANG DIBENARKAN!!!
Hah! Bila kita kata yang puak - puak DAPigs tu terdiri dari golongan mereka yang Anti Islam, Si ADUN DAPigs yang berbangsa Melayu tu beria - ia meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal.

Punya la dia tak boleh terima hakikat yang cuba disampaikan sehingga membuatkan dia sanggup mengugut nak ambik tindakan undang - undang terhadap Jabatan Agama Islam Pahang.

Jika sebelum ini, banyak dah bukti yang telah ditampilkan sebagai bukti bahawa puak - puak DAPigs tu Anti Islam. Tapi, mereka yang tetap menyokong parti Chauvanist tu cuba nak menafikannya.

Bahkan ada juga dikalangan mereka yang taksub menjadi Barua kepada puak - puak Kafir Harbi tu menganggap ada dikalangan pemimpin DAPigs tu sebagai 'Khalifah' yang diagung - agungkan.

Nak pulak Si Tokong DAPigs yang jadi pemerintah Rejim DAPigs di Pulau Pinang tu. Walhal, keadaannya tidak la seperti mana yang mereka gambarkan selama hari ini. DAPigs tetap memusuhi Islam.

Bukan setakat Hukum Islam sahaja yang dibantah oleh puak - puak DAPigs ni. Malah seruan untuk menyatukan umat Islam di Malaysia ni juga turut mendapat bantahan dari kalangan mereka.

Diluar, puak - puak DAPigs ni cuba nak memperdayakan rakyat, kononnya diorang ni 'Mesra Islam'. Tapi dalam masa yang sama, mereka mengambil tindakan subversif untuk menghapuskan Islam.

Sebagai contoh, apa yang berlaku di Pulau Pinang hari ini. Kalau di Negeri lain, sebelum masuk waktu solat, ada masjid yang memperdengarkan zikir atau pun bacaan ayat Al-Qur'an.

Tapi di Negeri yang berada dibawah pemerintahan Rejim DAPigs tu, hanya Azan dan Iqamah sahaja yang dibenarkan. Bacaan lain semuanya dilarang dan tidak dibenarkan sama sekali.

Kesimpulan mudahnya, puak - puak DAPigs ni bukan sahaja enggan mendengar nasihat yang baik dari khutbah yang disampaikan. Malah nak dengar zikir dan bacaan Al-Qur'an pun diorang tak nak. Jadi, nak kata diorang 'Mesra Islam' menda kejadahnya pulak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.