Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NENEK KIPAS CUBA TUTUP KEMALUAN SENDIRI!!!

SEMUT HITAM
NENEK KIPAS CUBA TUTUP KEMALUAN SENDIRI!!!
Aduhai!!! Kesian betul tengok Si Wan Azizah ni. Nampak sangat la yang dia tidak mempunyai kemampuan untuk menjadi seorang pemimpin. Apatah lagi nak jadi Presiden parti.

Bagaimana mungkin Si Wan Azizah ni boleh dilantik menjadi ketua sedangkan dia tak mampu nak kawal tindakan dan perilaku Haramjadah yang ditonjolkan oleh anak - anak buah dia sendiri?

Kalau sebelum ini, puak - puak PKR dibawah pemerintahan Rejim DAPigs tu telah menjadi Barua dengan mendesak agar pemimpin PAS Pulau Pinang melepaskan jawatan selaku YDP Majlis Agama Islam.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan, kedua - dua sayap parti itu mendesak agar tindakan itu dilakukan oleh Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri dan digantikan dengan pemimpin PKR yang beragama Islam.

Secara tidak lansung, ramai yang berpendapat, desakan yang dilakukan oleh puak - puak PKR tu dianggap sebagai Biadap serta satu penghinaan terhadap kepimpinan PAS di Pulau Pinang.

Dek kerana respon itu datangnya dari peringkat akar umbi PAS, maka Si Wan Azizah tu pulak yang menggelupor tak tentu arah. Terpaksa pulak dia cuba menutup kemaluan yang telah didedahkan.

Alasan basi yang digunakan oleh Si Wang Azizah tu sudah pasti dia menganggap desakan dari kedua - dua sayap PKR Negeri itu adalah pandangan peribadi mereka dan bukan pendirian parti.
"Mereka (PKR Pulau Pinang) ini 'isolated' jadi, ia hanya kenyataan mereka. Tapi ia tidak menjejaskan (hubungan PKR dengan Pas) kerana kita masih lagi meletakkan Datuk Salleh Man di tempatnya...tidak menjejaskan apa-apa.


"Kitakan parti terbuka, bolehlah jika nak cakap luahkan isi hati," katanya kepada Sinar Online ketika ditemui selepas sidang media.
Pusing - pusing, itu je la alasan yang mampu diberikan oleh puak - puak PKR tu untuk menutup kemaluan yang telah mereka lakukan. Dan tindakan itu pun bukan kali pertama ianya dilakukan.

Masa ahli PKR ambik tindakan dan memfailkan saman terhadap Hadi Awang yang dituduh menabur fitnah tu pun, PKR bagi alasan yang hampir sama jugak. Dan dalam masa yang sama, diorang menghalalkan penghinaan yang telah dilakukan terhadap Presiden PAS tu!!!

PS: Agaknya, masa Si Ketua Penipu tu didakwa balun bontot Bekas Pembantu Peribadi dia sebelum ini, Si Wan Azizah tu bagi alasan yang sama jugak. "Itu pandangan peribadi dia, tiada kaitan dengan parti." Hehehe...

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.