Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PKR BERJAYA MEM-BODOH-KAN "GLOBAL DEMOCRATS"!!!

SEMUT HITAM
PKR BERJAYA MEM-BODOH-KAN "GLOBAL DEMOCRATS"!!!
Hahaha!!! Siapa kata orang luar dari Malaysia ni semuanya cerdik - cerdik belaka? Nak pulak dikalangan Mat Salleh yang selama ini selalu dabik dada mendakwa bangsa lain lebih 'Inferior' dari mereka.

Ternyata, tindakan yang dilakukan oleh puak - puak PKR sewaktu mengadakan lawatan ke luar Negara baru - baru ini membuktikan bahawa bangsa Mat Salleh ni takde la sebijak mana sangat pun.

Setakat gemapk je lebih diorang ni. Tapi hakikatnya, mentaliti diorang semuanya lebih teruk dari budak sekolah tadika yang ada kat Malaysia ni. Orang tak pegi sekolah pun jauh lebih bijak dari mereka.

Mana tidaknya. Untuk sekian kalinya, Mat Salleh yang rapat dengan puak - puak Parti Keluarga Rosak tu percaya dengan dakwaan KONONnya Si Ketua Penipu tu sekarang merupakan 'Tahanan Politik'.

Bagi mereka, tindakan menyumbat Si Ketua Penipu tu ke dalam penjara sebelum ini adalah satu tindakan yang zalim. Maka sebab itu diorang buat desakan supaya Si Ketua Penipu tu dibebaskan.
Tindakan Global Democrats yang dibanggakan oleh Si Nurul Izzah!!!
Walhal, Si Ketua Penipu tu dipenjara bukan kerana dia menjadi Tahanan Politik. Bahkan yang memenjarakan dia bukannya pihak Kerajaan. Sebaliknya individu yang takde kaitan pun dengan Kerajaan.

Yang saman Si Ketua Penipu tu ialah Bekas Pembantu Peribadi dia sendiri. Dia yang pilih Si Mohd Saiful tu sebagai Pembantu Peribadi. Dia jugak la yang meliwat Si Mohd Saiful tu tanpa paksaan.

Takde pulak kerja pihak Kerajaan nak upah Si Saiful tu bekerja dengan Si Ketua Penipu tu hanya semata - mata nak suruh dia diliwat. Itu kerja pandir namanya. Bahkan, pihak mahkamah pun sudah membuktikannya.

Maka sebab itulah Si Ketua Penipu tu disumbatkan ke dalam penjara selepas dia didapati bersalah kerana "Melakukan Seks Songsang" dan MELIWAT bekas pembantu peribadi dia sendiri. Dalam erti kata lainnya, Si Ketua Penipu tu seorang PELIWAT, bukannya Tahanan Politik!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.