Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PKR DAH RANCANG NAK RAMPAS JAWATAN PAS!!!

SEMUT HITAM
PKR DAH RANCANG NAK RAMPAS JAWATAN PAS!!!
Hah! Kan kita dah cakap yang puak - puak PKR tu memang jenis manusia yang lansung tak boleh nak dipercayai. Diorang ni memang terdiri dari kalangan manusia yang MUNAFIK belaka.

Kalau didepan, bukan main lagi diorang ni lembut lidah merayu - rayu supaya puak - puak PAS tu mengubah pendirian dan menyertai Pakatan Haprak Baru yang telah dibentuk minggu lepas.

Semuanya demi nak menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri sebab diorang memang terpaksa Makan Keliling. Kalau tidak, maka parti tu boleh lupakan semua hasrat diorang.

Hakikatnya semua orang tau yang PJR tu parti yang takde sokongan diperingkat akar umbi. Diorang hanya sebuah parti yang sama seperti Kerakap Atas Batu, terpaksa bergantung pada orang lain.

Kalau di Selangor, puak - puak PKR tu terpaksa bergantung kepada sokongan PAS. Tapi di Pulau Pinang, puak - puak PAS tu tak dipandang lansung oleh PKR sebab diorang ada sokongan DAPigs.

Maka sebab itulah kita tengok kenapa Anak Muda Kecoh dan Wanita PKR di Pulau Pinang tu lebih sanggup menjilat bontot, menjadi Pencacai DAPigs dan menghina PAS secara terbuka.

Kesimpulannya, puak - puak PKR tu hanya sekadar nak mempergunakan PAS demi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je. Kot itu pun kalau PAS masih tak sedar diri jugak, memang tak boleh nak kata apa la. Nampak sangat PAS tu hanya Pak Angguk Saja!!!
BUTTERWORTH - Angkatan Muda Keadilan (AMK) dan Wanita PKR Pulau Pinang hari ini mendesak Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Datuk Mohd Salleh Man mengosongkan jawatan Yang Dipertua (YDP) Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP) yang disandangnya.
   
Ketua AMK Pulau Pinang, Asrol Sani Abdul Razak berkata desakan itu wajar kerana Pas tidak lagi bersama dalam pentadbiran kerajaan negeri seperti diumumkan Ketua Menteri Lim Guan Eng.
   
Beliau berkata, pengumuman ketua menteri itu jelas menunjukkan kerajaan negeri tidak mengiktiraf Pas dalam pentadbiran negeri dan Salleh yang merupakan wakil rakyat Pas harus mengosongkan jawatan YDP MAIPP.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.