Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADUN DAPigs MENGAKU KERABAT TERDESAK!!!

SEMUT HITAM
ADUN DAPigs MENGAKU KERABAT TERDESAK!!!
Hahaha!!! Memang nampak sangat yang puak - puak DAPigs tu dah semakin terdesak sampai tahap terpaksa mengulang semula skrip propaganda yang telah mereka sebarkan sebelum ini.

Semuanya gara - gara kebiadapan tak bertempat yang telah ditonjolkan oleh Si ADUN DAPigs tu berhubung isu khutbah Aidiladha JAIP yang telah menjadi kontroversi baru - baru ini.

Dalam kesombongan dan keangkuhan Si ADUN DApigs tu, dia ternyata telah tersalah langkah apabila mendesak pihak JAIP agar menarik balik khutbah tersebut dan memohon maaf secara terbuka.

Jika tidak, Si ADUN DAPigs tu katanya turut mengugut akan memfailkan tindakan saman terhadap JAIP kerana didakwa cuba memburukkan nama baik parti itu dikalangan umat Islam.

Namun apa yang pasti, Si ADUN DAPigs tu sendiri tidak menyangka, tindakan yang dilakukan itu mendapat sokongan padu dikalangan rakyat terutama yang beragama Islam terhadap JAIP.

Malah Si ADUN DAPigs itu yang seolah - olah terkejut dengan tindak-balas dari kalangan umat Islam tu cuba nak mengendurkan keadaan apabila membuat 'Pusingan U' baru - baru ini.

Dalam laporan yang didedahkan sebelum ini, Si ADUN DAPigs tu kata, dia berhasrat untuk bertemu dengan pihak JAIP dan Mufti Pahang bagi menyelesaikan isu tersebut 'Secara Baik'.

Malu dengan tindakan yang terpaksa dilakukan itulah yang membuatkan Pencacai - Pencacai DAPigs mula meroyan dan menyebarkan kembali dakyah penipuan yang telah dilakukan sebelum ini.

Mungkin Pencacai - Pencacai DAPigs tu ingat, dengan cara itu, rakyat akan memaafkan dia gamaknya. Tapi mereka tak sedar bahawa tindakan itu hanya sekadar membangkitkan lagi kemarahan.

Ternyata, dari semakan yang dibuat, dakwaan yang menyatakan bahawa Si ADUN DAPigs tu dari kalangan Kerabat DiRaja adalah tidak benar sama sekali. Ianya hanya dakyah pembohongan semata - mata.

Apa yang pasti, tindakan puak - puak DAPigs tu mengaku bahawa Si ADUN DAPigs tu berasal dari keturunan Kerabat Raja adalah demi untuk mengelirukan rakyat. Sekali gus ianya membuktikan bahawa puak - puak Haramjadah ni asyik MENIPU je kerjanya!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.