Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AHLI PAS DISAMAN PENGKHIANAT!!!

SEMUT HITAM
AHLI PAS DISAMAN PENGKHIANAT!!!
Wah!!! Selepas dia mengkhianati parti, nampak gayanya Ahli Parlimen Kuala Krai ni semakin biadap dan enggan menerima teguran dari kalangan pengundi - pengundi dikawasan dia sendiri.

Dengar katanya, Si Hatta Ramli tu telah memfailkan saman terhadap salah seorang pengundi dikawasan Parlimen dia berhubung satu kenyataan yang dibuat melalui laman media sosial baru - baru ini.

Walaubagaimana pun, Ahli PAS yang telah disaman oleh Si Hatta Ramli tu kelihatan tidak gentar dengan tindakan yang dilakukan oleh  bekas pemimpin PAS itu, sebaliknya mengalu - alukan tindakan tersebut.
Kuala Krai - “Jumpa di mahkamah,” itu respons ahli Pas yang disaman bekas Ahli Parlimen Pas Kuala Krai, Dr Mohd Hatta Ramli Md Ramli berhubung kenyataan dikeluarkannya di laman sosial, Facebook, 11 September lalu.

Ali Omar, 28, berkata, dia tidak akan menarik balik kenyataannya itu yang didakwa pemimpin terbabit sebagai fitnah dan tidak akan membuat kenyataan maaf secara terbuka.

Ali menerima saman kelmarin daripada Mohd Hatta (kini menyertai Parti Amanah Negara) menuntut permohonan maaf, penarikan balik tuduhan dan bayaran ganti rugi berjumlah RM3 juta.

Ali berkata, sebagai penyokong dan pengundi dia berhak meluahkan rasa tidak puas hati terhadap bekas pemimpin Pas itu.

Tindakan diambilnya sebagai mewakili seluruh pengundi dan penyokong Pas Kuala Krai yang telah berjuang menyokong Mohd Hatta sepanjang dua penggal menjadi wakil rakyat.
“Saya bukan saja berjuang berkempen dengan tenaga semata-mata, tapi turut mengeluarkan wang ringgit untuk membantu beliau ketika pilihan raya.

“Saya kecewa dan mahu beliau meletak jawatan untuk lihat sejauh mana sokongan pengundi pada beliau sekarang,” katanya pada sidang media di kediaman bapanya di Taman Krai, semalam. - seterusnya...
Nah! Nampak sangat la pemimpin - pemimpin dikalangan Pengkhianat tu sekarang ni dah pandai menyerap perangai Haramjadah yang selama ini menjadi kebiasaan puak - puak DAPigs tu.

Sekarang puak - puak Pengkhianat tu dah pandai nak sekat Kebebasan Hak Bersuara yang selama ini menjadi dasar perjuangan puak - puak Pakatan Haprak tu. Baru orang tegur sikit dah nak ambik tindakan. Kalau tak boleh ditegur, jangan jadi pemimpin. Pegi duduk dalam gua lagi baik!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.