Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BARU TERASA HANCING LEPAS DIKENCING DAPigs!!!

SEMUT HITAM
BARU TERASA HANCING LEPAS DIKENCING DAPigs!!!
Hahaha!!! Dah la memang BODOH. Lepas tu diorang di-BODOH-kan pulak. Itu la nasib malang yang menimpa puak - puak PAS ni. Dah jatuh tangga, tergolek pulak dalam lubang taik.

Kalau dulu, bukan main lagi dijulang puak - puak DAPigs tu dengan pelbagai puji - pujian sampai tahap diorang sanggup menganggap pemimpin DAPigs tu sebagai golongan 'Khalifah'.

Bahkan puak - puak PAS tu juga yang buat dakwaan KONONnya berkawan dengan DAPigs ni lebih baik dari berkawan dengan UMNO biarpun UMNO tu sama bangsa dan agama dengan mereka.

Tak kurang jugak ada dikalangan puak - puak PAS tu beria - ia mempertahankan DAPigs yang membaca ayat Al-Qur'an dengan terjemahan songsang dan mencemar kesucian ruang solat.

Sekarang baru la diorang sedar bahawa selama ini diorang hanya sekadar menipu diri sendiri dengan tindakan yang telah dilakukan. Baru la diorang tau yang DAPigs tu hanya sekadar 'Main Wayang' je.

Dan dek kerana itulah, maka Pengarah Pilihan Raya PAS ni turut keluarkan kenyataan dengan menegaskan bahawa dendam puak - puak DAPigs tu terhadap PAS tak pernah padam.
KUALA LUMPUR - Pengarah Pilihan Raya PAS Mustafa Ali hari ini berkata serangan Lim Kit Siang terhadap PAS menggambarkan dendam DAP yang tidak pernah padam. 

Malah, kata Mustafa, PAS kini dianggap Lim sebagai musuh nombor satu DAP. DAP yang kini menggunakan Parti Amanah Negara (PAN) sebagai galang ganti permerian PAS dari Pakatan Pembangkang menimbulkan rasa tidak senang dikalangan orang PAS sendiri yang mana PAN bertindak sebagai agen perpecahan dari dalam PAS.

“Seorang pemimpin politik yang rasional betapa tinggi pun kemarahannya terhadap sesuatu mesti menyemak dulu fakta sebelum melontarkannya.

“Kalau tidak, ia akan mendedahkan kejahilan diri sendiri dan sikap suka memfitnah terhadap orang lain,” kata Mustafa. - seterusnya...
Maknanya, sejak dari dulu lagi la puak - puak DAPigs tu menyimpan dendam terhadap PAS dan kepimpina  parti itu menyedarinya. Maka dalam erti kata lainnya, sejak sebelum Pilihan Raya lagi la pemimpin PAS kencing ahli - ahli mereka diperingkat bawahan!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.