Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HUJAH 'DANGKAL' PEMIMPIN POLITIK LONGKANG!!!

SEMUT HITAM
HUJAH 'DANGKAL' PEMIMPIN POLITIK LONGKANG!!!
Heh! Tak sangka. Baru beberapa hari dia terjun masuk dalam tong sampah, kebijaksanaan Ahli Baru PKR ni pun merundum. Patut la Si Rafizi tu pun asyik tau nak menabur fitnah je kerjanya.

Demi nak menegakkan dakwaan songsang yang dibuat terhadap isu 1MDB, maka mula la puak - puak Pakatan Haramjadah ni mencipta persepsi buruk terhadap Laporan Ketua Audit Negara.

Kenyataan bertaraf Longkang yang dilakukan oleh Ahli Baru Parti Keluarga Rosak tu dibuat selepas Datuk Abdul Wahid Omar menegaskan, isu 1MDB akan diselesaikan dalam tempoh masa dua bulan melalui laporan Ketua Audit Negara.

Kata Si Ahli Baru kesayangan PKR tu, rakyat tidak semudah itu untuk menerima laporan yang akan dikeluarkan oleh Ketua Audit tersebut seperti mana yang dijelaskan oleh Menteri berkenaan.

Jelas, kenyataan yang dibuat tu tidak berpijak pada bumi yang nyata. Sebaliknya, dakwaan yang dia buat tidak mewakili pandangan rakyat secara keseluruhan dan hanya RETORIK semata - mata.

Apa yang dilakukan oleh Ahli Baru kesayangan PKR tu hanya satu tindakan untuk mengelirukan rakyat dan membuatkan rakyat berasa curiga dengan laporan Ketua Audit itu kelak.

Mana tidaknya. Selama hari ini, bukan ke puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak yang dok menjaja dan mempergunakan laporan Ketua Audit Negara tu untuk mengutuk Kerajaan?

Bukan ke selama hari ini diorang jugak yang menjadikan laporan Ketua Audit Negara tu sebagai modal untuk memberikan persepsi buruk terhadap pihak Kerajaan? Kenapa kali ini diorang nak beri gambaran sebaliknya?

Apa yang jelas, tindakan itu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah termasuk Ahli Baru kesayangan PKR tu juga sedang dalam keadaan TERDESAK untuk meneruskan agenda menabur FITNAH terhadap pihak Kerajaan. Itu je tujuan diorang!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.