Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KEBODOHAN PAS MEMANG TAK BOLEH DIAJAR!!!

SEMUT HITAM
KEBODOHAN PAS MEMANG TAK BOLEH DIAJAR!!!
Heh! Penat dah rasanya kita menjelaskan perkara ni kepada puak - puak PAS tu. Tapi diorang tetap juga nak hidup dalam Kejumudan yang lahir dari menjadi Pencacai Pakatan Haramjadah tu.

PAS perlu sedar bahawa mereka bukan sebahagian dari Pakatan Haprak Baru yang dibentuk baru - baru ini. Jadi, buat apa yang diorang masih nak sibuk lagi dengan urusan orang lain tak tentu arah?

Jika sebelum ini, kepimpinan PAS masih lagi dilihat cuba nak melahirkan rasa bimbang mereka terhadap nasib buruk yang bakal dihadapi oleh puak - puak PKR dalam Pakatan Haprak tu.

Diorang masih lagi nak menunjukkan rasa simpati terhadap parti tersebut yang didakwa bakal dipecah - belahkan oleh puak - puak DAPigs demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.


Hakikatnya, perkara tu memang tidak boleh dinafikan oleh puak - puak PKR tu sendiri. Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila wujudnya petisyen dikalangan ahli parti tu sendiri.
“PAS mendoakan agar PKR tidak mengalami nasib yang sedang dialami oleh PAS. Perpecahan dalaman parti akibat campur tangan pihak luar yang mempunyai kepentingan tertentu akan melemahkan kekuatan suara pembangkang,” kata Timbalan Presiden PAS dalam satu kenyataan hari ini.
Dan kita yakin, niat puak - puak PAS tu buat kenyataan tersebut sebagai tanda simpati mereka terhadap parti tersebut. Tapi niat baik puak - puak PAS tu telah diterima sebaliknya oleh PKR.

Bagi PKR, kenyataan yang dibuat oleh kepimpinan PAS tu hanya boleh diibaratkan sebagai satu Penghinaan yang tidak boleh diterima. Maka sebab itulah kenyataan tersebut dinafikan.
Bekas Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution berkata, ramalan Tuan Ibrahim kononnya parti reformasi itu akan berpecah gara-gara wujudnya sebuah "parti‎" yang ingin mendominasi seperti mana yang terjadi kepada PAS adalah tidak benar sama sekali. 
"Ketika Tuan Ibrahim berpendapat bahawa langkah ini tergesa-gesa, PKR percaya rakyat terbanyak menantikan kelahiran Pakatan Harapan," katanya kepada The Malaysian Insider hari ini.
Biarpun pada hakikatnya, penafian yang dibuat oleh Si Siputdin Nasition tu hanya sekadar cuba nak menegakkan benang yang basah, tapi itulah realitinya. Si Siputdin tu cuba nak tutup kemaluan parti dia sendiri.

Apa yang pasti, usaha baik PAS untuk menasihati PKR akan diludah kembali oleh Si Siputdin Nasution tu secara terang - terangan. Jadi, buat apa PAS masih nak habiskan masa dan membodohkan diri mengikut bontot puak - puak PKR ni? Biar lantak la diorang nak melingkup!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.