Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LOKMAN ADAM Batu Api Lagakan Zahid dan Muhyiddin

CELAH GELEGAR
LOKMAN ADAM Batu Api Lagakan Zahid dan Muhyiddin

Bila Timbalan President Umno Muhyiddin Yassin di suruh keluar Umno oleh Naib President Umno Dato Zahid Hamidi dan di muat berita terus oleh BH Online lalu terus Zahid dapat panggilan dari seluruh kepimpinan Umno Bahagian meminta agar Zahid jangan bersikap "kurang ajar" atau berdepan dengan tekanan dari kepimpinan seranta bahagian seluruh negara kerana ini merupakan langkah yang tak boleh seorang Naib President lakukan-MENYURUH seorang TIMBALAN PRESIDEN YANG DI PILIH PERWAKILAN DARI SERANTA BAHAGIAN SELURUH NEGARA "BERHENTI DARI UMNO". 

Zahid menerangkan ITU CUMA KELUHANNYA DAN TAK PATUT BH PICK UP keluhan luar waktu PC dan jadikan ianya sebagai BERITA HEADLINES. 

Maka mengambil kira semua pandangan dari panggilan telefon terssebut terus Zahid telefon semula BH dan membetulkan semula kenyataan tersebut.

Namun kita lihat batu api mana yang menggunkan kenyataan mula Zahid lalu melaga lagakan kedua dia sahabat baik tersebut. Pantang ada peluang JASA akan maki semua orang yang TAK SAMA JILAT NAJIB SEBAGAI MANA YG SI LOKMAN ADAM sampah yg di buang PKR ni JILAT.

Pemikir di JASA ni memang HARAXXXXAH.- Mahathir The Legend

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.