Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAHASEWEL KANTOI DITAJA REJIM DAPigs???

SEMUT HITAM
MAHASEWEL KANTOI DITAJA REJIM DAPigs???
Wow!!! Patut la geng - geng Mahasewel dan Mahaberuk tu sanggup buat apa sahaja untuk puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Lumayan betul 'Upah' yang diorang terima selama hari ini.

Dalam pendedahan yang dibuat melalui laman media sosial semalam, dilaporkan bahawa salah seorang dari kalangan budak - budak Mahasewel tu dapat tajaan sebanyak RM 11,000 dari Rejim DAPigs.

Itu yang berjaya didedahkan kepada umum. Yang sengaja disembunyikan dan yang tidak dilaporkan secara terbuka, kita tak tau lagi. Berapa banyak pulak yang diberikan oleh puak - puak PKR?

Jika selama hari ini, budak - budak Mahasewel dan Mahaberuk tu kata diorang tak menerima sebarang bayaran dari mana - mana parti Politik. Sekarang, semuanya dah kantoi.

Jadi tak heran la kalau lepas ni ada dikalangan budak - budak Mahasewel tu yang sanggup berguling atas jalan raya demi menjaga kepentingan Politik Peribadi puak - puak DAPigs tu ye tak.

Kalau setakat nak 'langgar cermin' kedai, itu perkara mudah. Nak suruh diorang lawan mak bapak sendiri pun tak menjadi masalah kalau dengan bayaran yang sebegitu lumayan. Tinggal lagi, itu membuktikan bahawa budak - budak Mahasewel ni semuanya Takde Maruah belaka!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.