Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NAMPAK SANGAT "JALANG" PUAK - PUAK DAPigs NI!!!

SEMUT HITAM
NAMPAK SANGAT "JALANG" PUAK - PUAK DAPigs NI!!!
Benda dah terdedah, kalau nak ditutup pun dah tak memberi sebarang faedah kepada mereka. Waima diorang cuba nak putar belitkan keadaan pun, diorang takkan mampu nak tutup kemaluan sendiri.

Perkara itu sudah jelas. Tapi dek kerana BEBAL punya pasal, nak jugak puak - puak DAPigs ni menyalak tak tentu arah macam orang hilang akal bila RoS tak luluskan jawatankuasa CEC mereka.

Dalam erti kata lainnya, puak - puak DAPigs tu tak puas hati dengan tindakan yang telah dilakukan oleh RoS yang didakwa secara terus menerus meng-HARAMJADAH-kan parti itu.

Sungguhpun kesilapan itu berpunca dari kelemahan dan kegagalan mereka sendiri, tetapi puak - puak DAPigs tu enggan menerima hakikat dan cuba nak menyalahkan pihak Kerajaan.
"Kita nak tanya, apa niat sebenar ROS? Adakah ini adalah salah satu muslihat politik daripada BN untuk menghancurkan dan memangsakan DAP?," soalnya pada sidang media di lobi Parlimen, hari ini.
Soalnya sekarang, yang salah bukan orang lain. Tapi puak - puak DAPigs tu sendiri. Siapa suruh diorang nak menyeleweng dalam pemilihan sehingga laporan dibuat oleh ahli kepada RoS?

Dan yang lebih menghairankan, kenapa pulak puak - puak DAPigs tu masih lagi nak menunggu jawapan dari RoS sedangkan sebelum ini diorang ugut nak ambik tindakan undang - undang?
“Siasatan berlangsung dua tahun dan sepatutnya sudah selesai. Kami juga memberi kerjasama penuh kepada ROS termasuk menyediakan dokumen diperlukan dan menghadiri sesi soal siasat. Kami hairan mengapa ROS mengambil masa terlalu lama untuk siasat. Sebab itu, peguam kami meneliti pilihan yang ada dari sudut undang-undang sebelum mengambil tindakan,” katanya.
Kalau diorang rasa diorang berada dipihak yang benar dan mampu untuk menegakkan Kebenaran melalui tindakan undang - undang, buat apa diorang nak mengabiskan masa tak tentu arah?

Kenapa tidak mereka failkan saja tindakan undang - undang terhadap RoS? Jawapan mudahnya, jika mereka ambik tindakan tersebut, hilang la modal nak memburukkan Kerajaan.

Kalau perkara tu dah dibawa ke mahkamah, maka puak - puak DAPigs tu tak boleh nak menjaja cerita bohong sambil mendakwa mereka menjadi mangsa kepada Kerajaan BN. Hilang la modal untuk meraih sokongan Politik Simpati terhadap mereka nanti!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.