Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NURUL IZZAH MAHU DIBERI KEBEBASAN MENGHASUT!!!

SEMUT HITAM
NURUL IZZAH MAHU DIBERI KEBEBASAN MENGHASUT!!!
Huh! Dasar manusia tak sedar diri sungguh Si Nurul Izzah ni rupanya. Dah dapat jadi Ahli Parlimen melalui cara menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional pun masih lagi tidak mencukupi.

Sekarang, anak kepada Si Ketua Penipu tu tampil pulak membuat desakan kepada pihak Kerajaan agar menggugurkan segara dakwaan Akta Hasutan terhadap mana - mana Ahli Parlimen.

Alasan yang diberikan oleh Si Nurul Izzah, tindakan mengenakan akta tersebut terhadap Ahli Parlimen hanya sebagai satu langkah untuk menidakkan mereka bertanding dalam Pilihan Raya yang akan datang.

Kata Si Nurul Izzah, taktik tersebut juga merupakan usaha pihak berkuasa untuk memecah-belahkan pasukan pembangkang yang telah memenangi 52 peratus Undi Popular dalam PRU yang lepas.
"Kami menggesa pihak berkuasa untuk menghentikan siasatan terhadap ahli-ahli Parlimen yang masih disiasat di bawah Akta Hasutan.
"Mereka ini (ahli Parlimen) hanya melaksanakan tugas mereka untuk memastikan kerajaan sentiasa telus dalam mengurus tadbir negara," katanya.
Dalam erti kata mudahnya, Si Nurul Izzah tu mahu Ahli Parlimen di Malaysia, terutama dikalangan Ahli Parlimen Pakatan Haramjadah tu diberikan kebebasan untuk menabur fitnah.

Tak cukup gamaknya imuniti yang telah diberikan kepada Ahli Parlimen untuk membuat dakwaan dan tuduhan yang tidak berasas didalam Parlimen. Kali ini, dia nak bawak keluar pulak.

Apa bagus sangat ke puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak dilepaskan begitu sahaja? Atau, adakah anak kepada Si Ketua Penipu tu dah ketar lutut selepas dia kantoi sebelum ini?

Adakah dia takut yang dia tidak akan dibenarkan bertanding dalam Pilihan Raya yang akan datang hanya kerana dia pernah kantoi menabur Fitnah terhadap calon Barisan Nasional sebelum ini?

Sebagai rekod, Si Nurul Izzah ni merupakan diantara Ahli Parlimen dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu yang sedang didakwa dimahkamah dibawah Akta Hasutan sejak 16 Mac yang lalu.

Kesimpulan mudahnya, Si Nurul Izzah ni hanya setakat nak melepaskan tengkuk sendiri je dari didakwa kerana menghasut rakyat. Maka sebab itu dia buat desakan sedemikian. Kalau rasa dia tak bersalah, kenapa pulak dia mesti takut didakwa dibawah Akta Hasutan tu!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.