Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NURUL NUHA MENAGIS LAGI!!!

SEMUT HITAM
NURUL NUHA MENAGIS LAGI!!!
Aduhai!!! Kenapa la kejam sangat diorang ni ek. Kenapa dibiarkan SiNurul Nuha ni menangis lagi? Tak kesian ke diorang tengok anak Si Ketua Penipu tu sampai bengkak mata dia?

Tak cukup ke sekadar membiarkan Si Ketua Penipu tu sorang je yang merempat kat dalam penjara akibat GAGAL mengawal kerakusan nafsu serakah dia sendiri? Kenapa nak libatkan anak dia sekali?

Untuk sekian kalinya, Si Nurul Nuha tu menjaja 'Air Mata Buaya' sewaktu mengadakan program March For Freedom dengan mempersoalkan kenapa Najib Razak masih belum berundur.
"Saya tak faham kenapa Najib tak undur-undur lagi selepas Bersih. Saya sedih sangat, pergi Bersih tiga hari...pergi balik, pergi balik...semangat.

"Malah (dapat liputan) media antarabangsa. Mana dia nak pandang (lagi)? Atas pun tak boleh...sangat teruk. Tengok tengok, dia (Najib) di situ lagi (kekal perdana menteri)," katanya ketika menjadi panel Forum Reformasi Perjuangan Diteruskan, di sini, malam tadi.
Dari satu sudut, nampak sangat yang Si Nurul Nuha tu kecewa kerana tindakan BERSHIT mengadakan Perhimpunan sebelum ini tidak mendatangkan sebarang kesan kepada Kerajaan.

Dalam erti kata lainnya, Si Nurul Nuha tu secara tidak lansung mengakui bahawa Perhimpunan BERSHIT tu sebelum ini adalah satu tindakan yang sia - sia. Setakat mengabihkan masa je.

Tapi yang herannya, kenapa pulak Si Nurul Nuha tu nak rasa pelik sedangkan sebelum ini puak - puak Parti Keluarga Rosak tu pun dok buat benda yang sama, meroyan tak tentu arah?

Bahkan sampai hari ini diorang masih lagi menjaja 'Air Mata Buaya' dan tak dapat menerima hakikat bahawa Si Ketua Penipu tu telah dibuktikan dengan fakta dan juga saksi didalam mahkamah yang dia merupakan seorang Peliwat!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.