Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PANDAI KE SI WAN AZIZAH TU NAK BUAT USUL!!!

SEMUT HITAM
PANDAI KE SI WAN AZIZAH TU NAK BUAT USUL!!!
Hahaha!!! Ini memang satu fakta yang tak boleh nak dinafikan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Bahkan, fakta itu mampu untuk membuka lagi kemaluan Si Wan Azizah tu sendiri.

Dalam dok puak - puak Pakatan Haprak Baru tu masih lagi berbalah sesama sendiri mengenai isu membawa usul Undi Tak Percaya terhadap Perdana Menteri, perkara ini perlu difikirkan juga.

Jika sebelum ini, Si Wan Azizah tu kata pihaknya tetap nekad untuk mengemukakan usul tersebut tanpa mengira sama ada ianya diterima atau tidak oleh Speaker dalam sidang Parlimen kali ini.

Malah ketika ditanya mengenai tahap keyakinan terhadap perkara tersebut, Si Wan Azizah tu kata, tidak ada sebab bagi pihak Speaker untuk menolak usul itu jika dibuat mengikut peraturan.

Persoalannya, Si Wan Azizah tu tau ke macam mana nak buat usul tu sedangkan sebelum ini pun dia sendiri pernah KANTOI ketika mengajukan soalan dalam sidang Dewan Undangan Negeri.

Atau, adakah Si Wan Azizah tu lupa yang dia pernah dimalukan apabila 10 soalan yang dia nak kemukakan didalam sidang DUN Selangor sebelum ini telah ditolak oleh Speaker DUN.
Semua 10 soalan yang dikemukakan secara bertulis oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kajang, Wan Azizah Wan Ismail kepada sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor ditolak berikutan ia tidak mengikuti prosedur ditetapkan.

Pegawai kepada Wan Azizah, Mohamad Rashidi Hassan ketika dihubungi berkata, soalan berkenaan ditolak berikutan berlaku kesilapan teknikal iaitu soalan tidak boleh melebihi 40 perkataan sedangkan semua soalan yang dikemukakan melebihi had dibenarkan.


"Sepatutnya pejabat DUN memberitahu Adun baru seperti Wan Azizah tentang perkara ini. Oleh kerana tidak diberitahu, berlakulah perkara ini," kata Rashidi kepada The Malaysian Insider. - seterusnya...
Nah!!! Bukan satu, bukan dua. Tapi SEPULUH SOALAN beb!!! Itu membuktikan bahawa Si Wan Azizah tu tak mampu nak bawak soalan dia sendiri. Inikan pulak dia nak bawak soalan dari Pakatan.

Namun hakikatnya, puak - puak Pakatan Haprak yang diketuai oleh Si Wan Azizah tu hanya setakat nak MENIPU rakyat dengan mendakwa kononnya diorang nak membawa usul Undi Tak Percaya terhadap Perdana Menteri tu. Walhal, diorang bukannya serius sangat pun!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.