Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PAS BERJAYA MEMALUKAN PUAK PENGKHIANAT!!!

SEMUT HITAM
PAS BERJAYA MEMALUKAN PUAK PENGKHIANAT!!!
Akhirnya, PAS mampu untuk tersenyum kambing apabila mereka berjaya membuktikan bahawa puak - puak Pekngkhianat Amanah Negara tu semuanya terdiri dari manusia yang tak boleh dipercayai.

Mungkin dek kerana terlalu rapat sangat berkawan dengan puak - puak Kafir Harbi DAPigs dan Parti Keluarga Rosak membuatkan puak Pengkhianat tu pun turut terpengaruh dengan mereka.

Seperti mana yang kita sedia maklum, budaya menyebarkan fitnah ni memang sudah menjadi perkara biasa yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Nak pulak puak - puak PKR.

Dari Ketua Penipu, sampai la ke anak dia sendiri pun asyik buat kerja Haramjadah tu juga. Macam dah tak de kerja lain. Sekarang dah berjangkit pulak dengan puak - puak Pengkhianat tu.

Dalam laporan yang disiarkan semalam, Pesuruhjaya PAS Perak telah diumumkan menang kes saman fitnah yang difailkan terhadap sebuah laman blog yang Pro Pengkhianat tu sebelum ini.
IPOH – Kes fitnah kepada Pesuruhjaya PAS Perak , Haji Razman Zakaria melalui tulisan dari satu blog bertajuk "Pesuruhjaya PAS Perak cuma mahu balas budi Menatu Tuang Presideng jer!” telah diputuskan hari ini.

Penghakiman telah diberikan oleh Hakim Mahkamah Tinggi Sivil Ipoh , Dato’ Che Mohd Ruzima Ghazali yang membenarkan tuntutan fitnah pemilik blog alhusseyn51 penulisnya Mohamed Ali bin Hussain. Jumlah tuntutan ganti rugi kepada penulis tersebut adalah sebanyak 1 juta .

Razman Zakaria berkata, budaya fitnah bukan satu didikan Islam untuk diamalkan kerana ianya mampu meruntuhkan persaudaraan Islam sekaligus membina perpecahan dalam masyarakat.


“Kemenangan kes ini , di atas berkat doa dan kerjasama semua pihak untuk melindungi sesiapa sahaja yang dizalimi serta tidak akan memberi ruang fitnah berleluasa dalam minda masyarakat” tegasnya lagi.
Nah! Secara tak lansung, kenyataan itu membuktikan bahawa puak - puak Pengkhianat Amanah Negara tu semuanya ketandusan idea untuk memburukkan kepimpinan PAS yang telah dipilih sebelum ini.

Nampak sangat yang puak - puak Pengkhianat tu sanggup melakukan apa sahaja tindakan termasuk menabur fitnah terhadap orang lain demi menjaga kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri. Memang sah diorang ni takde kerja lain, asyik MENIPU je la!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.