Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PAS JANGAN DENGKI DENGAN PAKATAN HARAPAN!!!

SEMUT HITAM
PAS JANGAN DENGKI DENGAN PAKATAN HARAPAN!!!
Heh! Nampak sangat jika kita lihat dari satu sudut, itu mesej yang cuba disampaikan oleh Si Din Pudu tu kepada pemimpin - pemimpin bekas parti yang telah dikhianatinya sebelum ini.

Dalam keadaan sekarang ni, Si Din Pudu tu sama juga seperti pemimpin - pemimpin PKR cuba nak menutup lobang punggung masing - masing dari terus dipertikaikan oleh rakyat Malaysia.

Semuanya kerana tindakan terburu - buru yang dilakukan oleh Presiden PKR yang dilihat 'Terpaksa' mengumumkan pembentukan Pakatan Haprak tu baru - baru ini tanpa penglibatan PAS.

Sebelum ini, rata - rata rakyat Malaysia melahirkan pendapat bahawa pembentukan Pakatan Haprak Baru tu adalah kerana tekanan dari pihak DAPigs yang ghairah mahu menyingkirkan PAS.

Dan dalam masa yang sama, tindakan tersebut juga turut memberikan impak kepada PKR apabila terdapat segelintir dari kalangan pemimpin parti itu memfailkan petisyen bantahan mereka.

Perkara itu secara tidak lansung diakui oleh kepimpinan PKR, mampu mengugat parti itu jika ianya tidak ditangani dengan baik akan menyebabkan perpecahan dikalangan mereka sendiri.

Tapi, bagi seorang Pengkhianat macam Si Din Pudu ni, takkan pulak dia nak mengakui perkara yang sama. Takkan dia nak kata yang perpecahan itu berlaku akibat campur tangan DAPigs.

Sebagai seorang Barua yang setia kepada 'Tuan Besar' dia, maka Si Din Pudu tu pun buat satu kenyataan menyindir PAS agar tidak menyalahkan Pakatan Haprak Baru tu secara terbuka.
"Menyalahkan penubuhan Pakatan Harapan sebagai punca pergolakan dan perpecahan tanpa melakukan muhasabah dan penambaikan serta nilai tambah, adalah merupakan sikap yang terbelakang kerana ia tidak akan membawa apa-apa perubahan positif," katanya dalam satu kenyataan pada Ahad.
Nah! Nampak sangat la yang Si Din Pudu tu cuba nak menafikan Kebenaran. Dia ternyata GAGAL untuk membuktikan Kejujuran dia sendiri kepada rakyat dengan penafian yang dilakukan.

Hakikatnya, Si Din Pudu tu pun tidak dapat menyangkal dakwaan bahawa perpecahan didalam PAS adalah disebabkan campur tangan puak - puak DAPigs tu. Dan dia juga GAGAL untuk menafikan bahawa perkara yang sama akan berulang dan menimpa PKR!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.