Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PKR BERBALAH, SIPUTDIN NAK TIPU SAPA!!!

SEMUT HITAM
PKR BERBALAH, SIPUTDIN NAK TIPU SAPA!!!
Huh! Inilah penyakitnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Nak pulak kalau dari kalangan Parti Keluarga Rosak tu. Selalu sangat diorang ni cuba nak tutup kemaluan sendiri.

Itulah bahananya bila suka sangat MENIPU. Sebab setiap Penipuan tu terpaksa pulak ditutup dengan PENIPUAN yang lain. Tak pernah sekali pun diorang sanggup nak berlaku jujur.

Hasrat diorang buat semua tu hanya sekadar untuk mengelirukan rakyat. Kononnya diorang ni tak berpecah belah dan masih kuat. Walhal semua orang nampak apa yang sedang berlaku.

Jika sebelum ini, puas Si Siputdin Nasution tu cuba nak menafikan sebarang perbalahan yang berlaku dalam PKR disebabkan tindakan tergesa - gesa mereka mewujudkan Pakatan Haprak Baru tu.

Kenyataan yang dikeluarkan Si Siputdin itu adalah bagi menafikan ramalan yang telah dibuat sebelum ini oleh kepimpinan PAS dan secara tidak lansung memberikan persepsi buruk terhadap parti itu.

Siputdin yang kesal dengan tindakan kepimpinan PAS itu juga turut menafikan bahawa penubuhan tergesa - gesa Pakatan Haprak Baru tu akan mengakibatkan PKR mengalami perbalahan.
"Pandangan ini meleset dan hanya terbit dari sebuah parti atau pemimpin yang mempunyai ‘siege mentality’ (mentaliti terkongkong -GB)."PKR yang lahir dari denyut nadi rakyat dengan agenda perubahan (reform) yang jelas, tidak akan terperangkap dengan ramalan sedemikian rupa," katanya.
Tapi, lain pulak yang dinyatakan oleh Si Rafizi dalam satu kenyataan yang disiarkan hari ini. Si Rafizi tu secara tidak lansung mengakui bahawa memang berlaku perbalahan dikalangan mereka.

Nak pulak yang berkaitan dengan penubuhan tergesa - gesa Pakatan Haprak Baru tu sehingga menyebabkan ada dikalangan pemimpin PKR sendiri yang memfailkan petisyen bantahan.

Sambil mengakui bahawa petisyen yang dibuat oleh 25 orang pemimpin PKR itu wujud, Si Rafizi tu juga turut mengakui bahawa parti itu kini terbahagi kepada dua kumpulan yang menyokong dan membantah.

Maka kesimpulannya, tindakan Si Siputdin yang menafikan ramalan kepimpinan PAS Pusat sebelum ini dilihat hanya sekadar nak memalukan parti tu secara terbuka dan menggambarkan bahawa parti tu dengki dengan penubuhan Pakatan Haprak Baru tu!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.