Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PKR MENGGELUPOR NAK TUTUP KEMALUAN DAPiGS!!!

SEMUT HITAM
PKR MENGGELUPOR NAK TUTUP KEMALUAN DAPiGS!!!
Heh! Memang memalukan sungguh puak - puak pencacai dikalangan Parti Keluarga Rosak ni. Hari tu diorang sibuk wakil PAS letak jawatan sebagai YDP Majlis Agama Islam Pulau Pinang.

Tapi ternyata kenyataan yang dibuat tu hanya sekadar memalukan diri sendiri apabila dinafikan oleh Presiden PKR yang menyifatkan ianya hanya sekadar pandangan peribadi mereka.

Kiranya, kedua - dua sayap PKR tu hanya setakat menyalak macam Anjing dan meroyan tak tentu arah. Mungkin itu je yang diorang tau buat selain nak tunjuk kemampuan menjadi Barua DAPigs.

Namun apa yang lebih memalukan ialah apabila puak - puak PKR tu mula menggelupor tak tentu arah bila isu berkaitan larangan Azan dan Iqamah di Negeri itu mula menjadi kontroversi baru - baru ini.

Kata wakil dari kalangan puak - puak DAPigs tu, pihak SUK Negeri sedangkan menjalankan siasatan secara menyeluruh bagi mengenal pasti dalang disebalik pembocoran maklumat berkenaan.

Tambah wakil PKR tu lagi, larangan mengenai pembesar suara itu tidak sewajarnya diperbesarkan dan ianya masih dalam peringkat perbincangan serta tidak diwartakan lagi buat masa ini.
"Tindakan pihak yang membocorkan surat itu adalah berniat jahat dan cuba menimbulkan suasana huru-hara. Saya rasa perkara ini bukanlah sesuatu yang besar untuk dibangkitkan. Ini baru satu keputusan dan perlu melalui banyak lagi proses sebelum ia difatwakan," katanya pada sidang media di sini.
Mungkin bagi dia, perkara tu 'Tak Besar'. Tapi bagi orang lain, ianya menyentuh sensitiviti agama Islam secara lansung dan membuktikan yang puak - puak DAPigs tu memang Anti Islam.

Persoalannya, kalau perkara tu masih belum diwartakan, kenapa pulak diorang menggelupor tak tentu arah dan sibuk nak mencari siapa yang membocorkan maklumat tersebut sebelum ini?

Walhal, diorang sendiri dah tau jawapan serta sentimen dikalangan Umat Islam membantah cadangan yang telah dibuat. Jadi, kenapa perbincangan mengenai perkara masih nak diteruskan?

Itu membuktikan bahawa puak - puak PKR ni hanya setakat nak tutup kemaluan Rejim DAPigs tu dan cuba menyekat Ketelusan yang diamalkan selama hari ini. Bila kena tang batang hidung sendiri, tau pulak diorang nak cari dalang. Kalau kena ke orang lain, bukan main diorang menyalak!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.