Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SUDAH - SUDAH LA PAS MEMALUKAN DIRI SENDIRI!!!

SEMUT HITAM
SUDAH - SUDAH LA PAS MEMALUKAN DIRI SENDIRI!!!
Haduyai!!! Sampai bila puak - puak PAS ni nak kena tegur dengan orang lain? Bodoh sangat ke pemimpin - pemimpin diorang ni sampai ke hari ini pun diorang masih tak reti - reti bahasa lagi?

Bahasa apa yang puak - puak PAS tu nak orang guna-pakai supaya mereka boleh belajar untuk menerima hakikat dan melihat perkara sebenar yang ada didepan mata diorang sendiri?

Dek kerana kedegilan dan kejumudan pemikiran dikalangan puak - puak PAS tu sendiri la yang membuatkan mereka meroyan dengan DAPigs sehingga ke hari ini. Itu bahananya bila 'Sayang' tak kena tempat.

Penyudahnya, yang merana diri sendiri. Tak guna dah diorang nak merenggek macam budak kecik, atau meroyan macam bini baru lepas kena cerai atau dimadukan dengan orang lain.

Kalau selama hari ini, PAS hanya setakat pandai melabelkan orang yang satu bangsa dan satu agama dengan mereka sebagai 'Kafir' dan rela diperbodohkan oleh puak - puak Kafir Harbi DAPigs.

Sekarang, baru la diorang terhegeh - hegeh nak membuat dakwaan dan mempertikaikan tindakan yang dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu dan merasakan diri mereka telah dipergunakan.

Benda yang sama jugak dilakukan oleh Si Mustafa Ali semalam. Puas dia meroyan dan cuba nak memburukkan imej DAPigs yang didakwa tidak percaya dengan rakan - rakan sekutu lain dalam Pakatan.
SHAH ALAM – Pas hari ini menyifatkan DAP seolah-olah tidak dapat mempercayai rakan politiknya sendiri dalam Pakatan Harapan hingga tetap memutuskan untuk ‘kacau’ kawasan yang pernah ditandingi Pas dalam pilihan raya lalu.

Pengarah Pilihan Raya Pas, Datuk Mustafa Ali menyifatkan kenyataan DAP yang dipercayai merujuk kepada laporan yang memetik kenyataan Pengerusi DAP Selangor, Tony Pua itu sebagai sangat angkuh.

“Apa perlunya DAP ‘kacau’ kawasan yang Pas pernah tandingi? Adakah DAP tidak dapat mempercayai rakan politiknya sendiri.


“Ini semua kata-kata sedap sendiri dan sangat angkuh walaupun pilihan raya masih jauh, sepatutnya terdapat rundingan tentang hal ini sesama mereka dalam Pakatan Harapan,” katanya yang dipetik melalui kemas kini status di Facebook, hari ini.
Pokok pangkalnya, PAS cakap la apa pun. Buat la dakwaan macam mana buruk sekali pun terhadap DAPigs, puak - puak Pakatan Haprak tu takkan peduli. Sebaliknya, PAS jugak yang akan dianggap 'Hidung Tak Mancung Pipi Tersorong - sorong"!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.