Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SURAT UGUTAN DESAK ADUN DAPigs JANGAN BERTANDING!!!

SEMUT HITAM
SURAT UGUTAN DESAK ADUN DAPigs JANGAN BERTANDING!!!
Ekoran pendedahan yang dibuat sebelum ini, banyak lagi info menarik yang diterima. Antara lain, Si ADUN DAPigs tu juga katanya turut menerima surat ugutan dari pihak yang berkenaan.

Isi kandungan surat ugutan tersebut turut mendesak agar Si ADUN DAPigs tu tidak bertanding merebut kerusi Pengerusi DAPigs Negeri Pahang yang disandangnya pada ketika ini.

Perkara itu juga turut disahkan oleh Si ADUN DAPigs berkenaan didalam laporan media yang telah disiarkan hari ini. Surat itu turut diselit pada pintu jeriji didepan pejabatnya.
MENTAKAB – Pengerusi DAP Pahang Tengku Zulpuri Shah Raja Puji membuat laporan polis selepas menerima ancaman dengan bangkai seekor ayam digantung di pintu masuk dan kain rentang yang mengugut keselamatan keluarganya.

Zulpuri berkata, beliau yang tidak berada di pejabat pagi semalam, dimaklumkan pembantunya mengenai perkara itu dan menyifatkan tindakan dibuat pihak terbabit satu perkara yang serius.

Menurutnya, kejadian berlaku kira-kira jam 9 pagi semalam, selepas orang ramai yang berada di luar pejabatnya memaklumkan kepada pembantunya Peter Ong ada kain rentang yang mengancam keselamatan beliau dan keluarga.

“Pembantu saya telah meminta beberapa rakan menurunkan kain rentang dan bangkai ayam yang digantung di jeriji besi pintu masuk pejabat,” katanya sewaktu dihubungi semalam. 
Zulpuri berkata, kain rentang itu memberi maksud keluarganya akan bahaya jika beliau bertanding bagi jawatan pengerusi DAP negeri pada pemilihan DAP Pahang, 25 Oktober ini.
Sebagai rekod, kerusi Pengerusi DAPigs Pahang itu disandang oleh ADUN DAPigs Tanah Rata. Namun sama ada ADUN terbabit terlibat dalam ancaman yang dibuat masih tidak dapat dipastikan.

Walaubagaimana pun, dari laporan media yang dibuat, pembantu khas kepada ADUN DAPigs yang diugut itu telah membuat laporan Polis semalam apabila dimaklumkan mengenai kain rentang tersebut oleh seorang rakannya.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.