Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TAKTIK GANTUNG KIT SIANG HANYA SEBAB NAK ALIH ISU!!!

SEMUT HITAM
TAKTIK GANTUNG KIT SIANG HANYA SEBAB NAK ALIH ISU!!!
Ya!!! Memang ianya tidak dapat dinafikan jika perkara itu dilihat dari satu sudut. Memang nampak sangat yang puak - puak Pakatan Haprak tu cuba nak alih isu yang dah kantoi sebelum ini.

Semalam dalam sidang Parlimen, kecoh dikalangan puak - puak DAPigs tu bangkit mempertikaikan 'Notis Pemberitahuan' mengenai Usul untuk menggantung Kit Siang tu diedarkan.

Walhal isu tu kecik je sebenarnya. Takde la sebesar isu Usul Undi Tidak Percaya yang nak dibuat terhadap Perdana Menteri tu. Kenapa tiba - tiba diorang nak lupakan pasa usul tu pulak?

Sebelum ini, bukan main berdegar - degar lagi puak - puak Pakatan Haprak Baru tu berjanji nak bawak usul tersebut didalam sidang Parlimen kali ini sewaktu Perhimpunan BERSHIT diadakan.

Tapi, bila dah dekat dengan tarikh persidangan, takde sorang pun wakil dari kalangan puak - puak Pakatan Haprak tu yang berani bawak usul tersebut ke Parlimen sehingga seorang Ahli Parlimen PKR bertindak sedemikian.

Itu pun perkara tersebut tidak disenangi oleh puak - puak DAPigs yang anggap Ahli Parlimen PKR tu telah membelakangi mereka selaku 'Abang Besar' dalam Pakatan dan tidak dibawa berbincang.

Sekarang, bukan main lagi puak - puak DAPigs tu menyalak suruh Si Ketua Pembangkang sendiri yang bawak usul tersebut dan bukannya seorang Ahli Parlimen PKR biasa yang membawanya.

Sedangkan, puak - puak DAPigs tu hanya setakat nak 'cover' kemaluan mereka kerana didakwa takut nak bawak usul tersebut dikalangan penyokong - penyokong parti mereka sendiri.

Memandangkan usul Undi Tidak Percaya itu tidak dibawa oleh mana - mana pihak, baik dari kalangan DAPigs, PKR mahupun Si Ketua Pembangkang tu sendiri, maka terpaksa la diorang alih isu.

Maka tak heran la kalau dikalangan puak - puak DAPigs tu habis semua benda diorang nak jadikan sebagai modal Politik. Semuanya hanya semata - mata nak tutup kemaluan mereka yang GAGAL membawa Usul Undi Tidak Percaya terhadap Perdana Menteri tu dalam sidang Parlimen kali ini!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.