Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TIPAH KOYAK BENGKAK DIGELAR "CHILDISH"!!!

SEMUT HITAM
TIPAH KOYAK BENGKAK DIGELAR "CHILDISH"!!!
Hahaha!!! Selama hari ini, Si Tipah Koyak tu pandai sangat menabur penghinaan terhadap orang lain. Sampai tahap, kakitangan dipejabat Jabatan Pendaftaran Negara pun dimakinya.

Sekarang, bukan orang lain yang serang Si Tipah Koyak. Tapi dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu sendiri yang melabelkan dia sebagai 'Childish' atau 'Kebudak - Budakkan'.

Dakwaan tersebut dibuat ekoran perbalahan diantara Ahli Parlimen DAPigs, Tony Puaka yang telah menggelarkan peniaga India ditapak Bazar Deepavali sebelum ini sebagai 'Samseng'.


Ekoran dakwaan dan gelaran yang diberikan oleh Si Tony Puaka itu membuatkan peniaga berbangsa India yang juga merupakan Ahli PKR itu memfailkan saman terhadap Si Tony Puaka.

Mungkin tindakan itu juga yang membuatkan seorang lagi Ahli Parlimen DAPigs meroyan tak tentu arah dilaman twitter dan melabelkan Sivarasa serta Si Tipah Koyak dan kroninya 'Childish'.
Nah! Nampak sangat kesepakatan dikalangan puak - puak Pakatan Haprak ni sebenarnya tak wujud bila kedua - dua belah pihak berbalah sebab masing - masing nak tunjuk 'Besar Kepala'.

Kesimpulannya, tindakan biadap yang dilakukan oleh mereka yang suka menunding jari diantara satu dengan lain itu membuktikan bahawa diorang Tak Layak nak jadi pemimpin. Belum dapat kuasa dah beramuk sesama sendiri. Kalau dah dapat kuasa nanti, jahanam Negara dibuatnya!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.