Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WAN AZIZAH SEMAKIN TERDESAK BILA KAINNYA DISELAK!!!

SEMUT HITAM
WAN AZIZAH SEMAKIN TERDESAK BILA KAINNYA DISELAK!!!
Hahaha!!! Tengok gelagat Si Wan Azizah ni memang betul - betul boleh buat kita pecah perut. Sampai tahap boleh berguling - guling atas jalan raya tengok keBODOHan yang dipaparkan.

Tambah memalukan ialah apabila keBADUTan Si Wan Azizah ni mengatasi keBEBALan Si Mahfuz Bean yang hanya setakat "LULUS SRP" tu walaupun dia mempunyai gelaran 'Doktor'.

Jika sebelum ini, Si Wan Azizah tu disindir oleh puak - puak DAPigs yang mempertikaikan kenapa usul Undi Tidak Percaya terhadap Perdana Menteri tu tidak dibuat sendiri oleh Ketua Pembangkang.

Hakikatnya, tindakan puak - puak DAPigs membangkitkan perkara tersebut adalah untuk menutup kelemahan mereka yang didakwa Kecut Buah Kerandut untuk membawa usul tersebut.

Malah, tindakan PKR yang membawa usul tersebut sebelum ini secara tidak lansung turut dilihat mencabar kedudukan puak - puak DAPigs selaku 'Abang Besar' dalam Pakatan Haprak tu.

Tapi ternyata, tindakan puak - puak DAPigs yang cuba nak tutup kemaluan mereka tu telah berjaya membuatkan puak - puak PKR tu pulak yang 'panas punggung'. Nak pulak Si Wan Azizah tu sendiri.

Tak pasal - pasal je Si Wan Azizah tu Songeh bila 'kain dalam' dia diselak oleh puak - puak DAPigs. Maka mula la Si Wan Azizah tu menggelupor tak tentu arah dan nak buat kerja yang tak berfaedah.

Kata Si Wan Azizah, sama ada Usul Undi Tidak Percaya itu diterima atau tidak oleh pihak Speaker, dia tetap nekad untuk membawa Usul tersebut dalam persidangan Parlimen kali ini.
"Saya bersama dengan beberapa rakan pemimpin telah bertemu dengan Tan Sri Pandikar sebentar tadi. Ia satu pertemuan yang baik, berlaku dalam suasana kekeluargaan. Isu undi tidak percaya ini telah dibincangkan. Saya akan masukkan usul ini dalam masa terdekat dan sesuai... media akan dimaklumkan," katanya pada sidang media di lobi Parlimen di sini, Selasa.
Secara tidak lansung tindakan Si Wan Azizah tu membuktikan bahawa dia dah semakin TERDESAK nak tutup kain dalam dia sendiri. Itulah bahananya bila suka sangat buat kerja yang bukan - bukan. Akhirnya, diri dia sendiri juga yang hilang kemaluan!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.