Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

WOW! DAPigs PUN DAH PANDAI 'MAIN BONTOT'???

SEMUT HITAM
WOW! DAPigs PUN DAH PANDAI 'MAIN BONTOT'???
Fuh!!! Makin hebat kemelut dikalangan puak - puak DAPigs ni. Tak cukup setakat isu kontroversi yang melanda jawatankuasa CEC parti tu dengan RoS. Sekarang dah timbul cerita lain pulak.

Jika sebelum ini, kedudukan Jawatankuasa CEC DAPigs tu masih lagi menjadi bahan persoalan dikalangan rakyat, terutamanya ahli - ahli parti itu sendiri dengan pihak Pendaftar Pertubuhan.

Bahkan Jawatankuasa CEC DAPigs tu juga turut dilihat sebagai sebuah jawatankuasa HARAM yang tidak diiktiraf oleh ahlinya apabila ada dari kalangan mereka membuat laporan kepada RoS.

Isu itu sehingga hari ini masih tidak dapat diselesaikan dan status Jawatankuasa CEC DAPigs tu terus menjadi tanda tanya dikalangan ahli - ahli parti itu sendiri. Pemimpin DAPigs semuanya diam belaka.

Sekarang timbul pulak cerita pasal ADUN dari kalangan DAPigs Johor tu letak jawatan Ketua Pembangkang dalam sidang DUN akibat kecewa kerana tewas dalam pemilihan parti tu sebelum ini.
JOHOR BAHRU: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Skudai, Dr Boo Cheng Hau mengumumkan peletakan jawatan sebagai Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (DUN) Johor berkuatkuasa serta-merta.

Cheng Hau yang menyandang jawatan itu sejak tahun 2008, berkata beliau membuat keputusan berkenaan kerana terdapat kempen dalam kalangan kepemimpinan DAP Johor ketika ini untuk memburukkan namanya.

"Bukan sahaja segelintir pemimpin ini memburukkan nama saya, malah mereka juga melemparkan pelbagai fitnah dan sering mengenepikan saya daripada sebarang aktiviti parti di peringkat Johor.

"Kumpulan ini sudah melupakan sumbangan dan bantuan yang diberikan kepada mereka selama ini ketika saya memegang jawatan sebagai Pengerusi DAP Johor selama sembilan tahun dari 2005," katanya pada sidang media di Pusat Komuniti Kawasan DUN Skudai di sini.
Nah! Korang bayangkan. Dikalangan diorang sendiri pun ada juga yang main cantas mencantas ni. Bukan la hanya dikalangan pemimpin UMNO atau pun PKR mahu pun PAS je yang buat kerja Haramjadah tu.

Rupanya, DAPigs yang seringkali mendabik dada mengatakan bahawa parti itu mempunyai nilai Integriti yang tinggi dikalangan ahli - ahlinya pun sama jugak!!! Hakikatnya, kalau dah Rakus nak pegang kuasa tu, diorang bukan kira. Sedara sendiri pun diorang langgar!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.