Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BOLEH PULAK DAPigs BUAT PENDAFTARAN PEMILIH???

SEMUT HITAM
BOLEH PULAK DAPigs BUAT PENDAFTARAN PEMILIH???
Wah!!! Ini apa cerita pulak ni? Jika semalam, sahabat blogger Cucu Tok Selampit keluarkan artikel mempertikaikan tindakan puak - puak BERSHIT tu buat daftar pemilih di Ibukota.

Perkara yang sama juga turut didedahkan oleh blogger Gerakan Anti PKR New yang turut memaparkan isu yang sama. Tapi rupanya, Modus Operandi tu bukan setakat di Kuala Lumpur je.

Sebaliknya, perkara yang seakan - akan sama juga turut berlaku di luar kawasan Lembah Kelang. Dan laporan dibawah dilaporkan melalui laman Fanpage UMNO Bahagian Bentong baru - baru ini.

(function(d, s, id) {  var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];  if (d.getElementById(id)) return;  js = d.createElement(s); js.id = id;  js.src = "//connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3";  fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));
SPR kata parti Politik tak boleh buat pendaftaran pemilih. Tapi kenapa DAP boleh buat? Gambar diambil di Jalan Chu Yin, simpang depan pasar sewaktu program Kebudayaan.
Posted by UMNO Bahagian Bentong on Saturday, 31 October 2015
Katanya, puak - puak DAPigs tu dengan selamba badak diorang je bukak khemah didalam program Cultural Walk anjuran Pejabat Ahli Parlimen Bentong merangkap Presiden MCA Malaysia.
Dari apa yang dilaporkan, puak - puak DAPigs tu dilihat hanya sekadar mengumpul salinan kad pengenalan dari pengunjung dengan alasan untuk membuat semakan dan pendaftaran pemilih.

Walhal sebelum ini, pihak SPR telah berkali - kali menegaskan bahawa parti Politik tidak dibenarkan untuk membuat pendaftaran pemilih. Jadi, bagaimana pulak DAPigs ni boleh buat?

Itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs ini telah melanggar peraturan dan ketetapan yang telah dibuat demi untuk memenuhi kepentingan Politik mereka sendiri. Itu belum dapat kuasa. Kalau dah dapat kuasa nanti, undang - undang pun diorang boleh main langgar sesuka hati je!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.