Hi quest ,  welcome  |  sign in  |  registered now  |  need help ?

Video of the day

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAPigs SAJA JE BUAT MELAYU PENING!!!

SEMUT HITAM
DAPigs SAJA JE BUAT MELAYU PENING!!!
Dek kerana keBODOHan dan keSOMBONGan serta keALPAan Si Menteri Besar Cap Ayam ni sendiri la yang akan membuatkan Selangor tu tergadai kepada puak - puak DAPigs tu nanti.

Percaya atau tidak, puak - puak DAPigs tu sebenarnya saja je nak membangkitkan isu RASIS seperti mempertikaikan nama Kampung Bagan Nakhoda Omar tu. Bukannya diorang serius sangat pun.

Jika kita lihat senario Politik di Selangor pada ketika ini, takkan la puak - puak DAPigs tu Terlalu Bodoh dan ketandusan modal untuk berpolitik sehingga terpaksa menggunakan isu remeh seperti itu?

Kamon la! Fikir logik. Tindakan yang dilakukan oleh puak - puak DAPigs tu sebenarnya hanya sekadar satu cubaan untuk mengalihkan pandangan masyarakat dari agenda yang lebih besar.

Kita juga perlu ingat bahawa puak - puak DAPigs tu sekarang ni sedang giat berusaha untuk merampas kawasan majoriti Melayu yang kini diduduki oleh puak - puak PAS tu di Selangor.

Perkara itu telah diumumkan secara terbuka oleh Si Tony Puaka tu selaku Pengerus DAPigs Selangor sebelum ini. Mereka berhajat nak menguasai sebanyak LAPAN kawasan PAS dalam PRU yang akan datang.

Dalam erti kata mudahnya, puak - puak DAPigs tu pada ketika ini sedang merangka strategi dan mengatur gerak kerja untuk merampas Negeri Selangor dengan menawan kawasan - kawasan orang Melayu.

Jadi, untuk sementara waktu, diorang sibukkan orang Melayu di Selangor tu dengan isu remeh temeh seperti mendesak agar Rejim Pakatan Selangor tu untuk menukar nama kampung Cina.

Hakikatnya, puak - puak DAPigs tu sengaja je berikan tekanan kepada orang Melayu di Selangor tu supaya pening kepala dan tidak menumpukan perhatian dikawasan - kawasan orang Melayu.

Bila keadaan itu berlaku, jadi lebih mudah untuk puak - puak DAPigs tu buat kerja seperti memindahkan pengundi dikawasan - kawasan strategik bagi memastikan mereka menang dalam PRU akan datang.

Dan sekiranya taktik yang direncanakan oleh puak - puak DAPigs tu berjaya dilaksanakan dan mereka dapat menguasai Majoriti kawasan DUN dalam PRU akan datang, jangan kata setakat nama Kampung Cina. Habis semua kampung orang Melayu pun hilang belaka!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.